Do pomagania studentom internautów mają zachęcić drobne opłaty, które otrzymają za swoją pracę.
Grupa O2 uruchomiła niedawno serwis, w którym internauci mogą sobie wzajemnie pomagać, rozmawiając na tematy związane z finansami.
Witryna ZaradnyStudent.pl to zatem kolejny już w polskiej sieci portal typu Q&A umożliwiający internautom zadawanie pytań (o akademickim poziomie trudności), na które odpowiadać mają inni użytkownicy.
Sam model jest już mocno wyeksploatowany, więc twórcy pomyśleli o dodatkowym elemencie motywacji, który zachęciłby do udzielania się w witrynie. Jak tłumaczą autorzy projektu, osoby, które dostarczają odpowiedzi na zadawane pytanie, mogą ustalić cenę za dostęp do niej. Za darmo użytkownik widzi tylko 20 proc. treści odpowiedzi.
ZaradnyStudent.pl pozwala również na publikowanie poradników, czyli pytań połączonych z odpowiedziami i tutaj również zdefiniować można swoją cenę za dostęp do tego typu materiałów.
Weryfikacja osób, które dostarczają odpowiedzi odbywa się wyłącznie na podstawie systemu ocen i komentarzy użytkowników. Internauci mają również możliwość wcześniejszego zapoznania się z tematami, w jakich dany użytkownik był najaktywniejszy.
Warto również dodać, że raz umieszczony w serwisie materiał można sprzedawać wielokrotnie.
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.