Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Zakupy przez telewizor w finale konkursu

01-02-2011, 15:22

Zakupy bez koszyka, a z pilotem w ręce mają stać się codziennością. Polski projekt zubibu trafił do finału międzynarodowego konkursu Samsung Smart TV Challenge.

Sonda
Robiłbyś zakupy przez telewizor?
  • tak
  • nie
  • nie wiem
wyniki  komentarze

Najpierw powstały mobilne sklepy, z których korzystają tysiące użytkowników przez smartfony. Teraz trwają przymiarki do uruchomienia nowej platformy dla rynku sprzedaży – TV-commerce. Aplikacja dla Samsunga jest pierwszą tego typu z rąk Polaków, mają jednak powstać kolejne na inne modele telewizorów.

>> Czytaj też: Pizza przez telewizor w Będzinie

W konkursie Samsung Smart TV Challenge znajduje się także aplikacja pozwalająca na zlokalizowanie przyjaciół, którzy wyświetlą się na ekranie telewizora jako zaznaczone punkty na mapie. Do tego konkurencją zubibu będą liczne aplikacje dla kinomaniaków.

Zakupy przez telewizor mają stać się codziennością
fot. zubibu - Zakupy przez telewizor mają stać się codziennością
Aplikacja zubibu dostępna będzie za darmo w sklepie Samsung Apps w ciągu najbliższych tygodni. Sklepy korzystające z zubibu będą miały możliwość prezentowania swojej oferty w ramach dotychczasowego abonamentu w pakietach Optimum i Premium.

Zubibu został już wcześniej doceniony na naszym rynku. Zajął m.in. drugie miejsce w plebiscycie "Najlepsze startupy 2010 roku" zorganizowanym przez Bankier.pl oraz MamBiznes.pl. W zeszłym roku startup otrzymał nagrodę publiczności podczas e-nnovation w Poznaniu.

>> Czytaj też: Telewizor lepszy niż komputer

Twórcy najlepszych aplikacji otrzymają 500 tys. euro w gotówce i nagrodach. Na projekt zubibu w konkursie Samsung Smart TV Challenge można głosować pod adresem: www.samsungsmarttvchallenge.eu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *