Cyberprzestępcy przechwycili dane znacznie większej liczby klientów Citigroup, niż początkowo informowano.
reklama
Ostatnio informowaliśmy, że cyberprzestępcy, którzy przechwycili dane kilkuset tysięcy użytkowników Citigroup, nie mieli zbyt trudnego zadania.
Władze amerykańskiego banku poinformowały w środę wieczorem, że w wyniku włamania doszło do wycieku danych około 360 tys. klientów, a nie jak początkowo przypuszczano 200 tys.
Po raz kolejny potwierdzono jednak, że włamywaczom udało się zdobyć tylko numery rachunków oraz informacje kontaktowe, w tym adresy e-mail. Cyberprzestępcy nie zdołali natomiast przechwycić numerów ubezpieczeń, dat urodzenia ani kodów zabezpieczających do usługi Account Online.
Firma rozpoczęła również wysyłanie nowych kart kredytowych wszystkim klientom, których dane skradziono, w załączonym liście informując, że nie będą oni odpowiadali za nieautoryzowane użycie poprzednich.
Citigroup obsługuje w Stanach Zjednoczonych ponad 21 mln posiadaczy kart kredytowych, a w związku z niedawnymi wydarzeniami prosi klientów o natychmiastowe zgłaszanie wszystkich niepokojących sygnałów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|