Choć większość Polaków wciąż dokonuje zakupu wycieczek w biurach podróży, wcześniej równie chętnie zgłębiają informacje o nowych miejscach w sieci.
reklama
Choć coraz więcej interesujących miejsc możemy już zwiedzać nie wychodząc z domu, zbliżające się wakacje dla wielu nierozerwalnie wiążą się z wyjazdami.
Odnalezieniu interesującego miejsca ma pomóc wyszukiwarka Qtravel.pl, która niedawno wzbogaciła się o kilka interesujących funkcji. Jedną z kluczowych jest wprowadzenie geolokalizacji, która umożliwi małym biurom podróży dotarcie do milionów polskich internautów.
Jak wskazują badania TNS OBOP z 2009 roku, samodzielne poszukiwanie informacji w internecie podczas zakupu wycieczki deklaruje aż dwie trzecie Polaków. Jednocześnie jednak ostateczna decyzja o zakupie wycieczki zapada w biurze podróży, podczas rozmowy z doradcą.
Qtravel.pl ma więc prosty pomysł: kierowanie internautów poszukujących danych miejsc do konkretnych placówek biur podróży. Ma się to odbywać na zasadzie prezentowania użytkownikom informacji o ofertach turystycznych powiązanymi z lokalizacjami najbliższych biur turystycznych.
W ten sposób w pewnym sensie "oddajemy" klientów tradycyjnym biurom podróży, ale z drugiej strony dzięki temu możemy zaproponować naszym użytkownikom pełny pakiet informacji, zgodny z ich rzeczywistymi potrzebami - mówi Tomasz Kolaszyński, prezes zarządu Qtravel.pl.
Oczywiście, aby całość mogła w odpowiedni sposób służyć użytkownikom wyszukiwarki, w pierwszej kolejności musi zdobyć uznanie agentów turystycznych. Jak zapewniają twórcy usługi, dzięki powszechnemu dostępowi do sieci otrzymują oni niezwykle ciekawe narzędzie do pozyskiwania nowych klientów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|