Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Wyposażenie firm w artykuły biurowe. O czym warto wiedzieć?

15-07-2021, 12:00

Planując wyposażenie biura dobrze zdawać sobie sprawę, jak wiele elementów się na nie składa. Obecnie to nie tylko stanowisko z komputerem, ale także regały na dokumenty, urządzenia wspomagające prace, czy artykuły piśmienne. Jak wyposażenie biur zmieniało się przez lata? Którzy z producentów wiodą prym wśród obecnych na rynku?

Artykuły biurowe - zastosowanie kiedyś i dziś

Dawniej ważne miejsce w biurach zajmowały kalkulatory. Służyły nie tylko do obliczania wartości faktur, ale przygotowywania ważnych zestawień, czy raportów. Obecnie ich rolę przejmują komputery, choć wiele osób w dalszym ciągu nie wyobraża sobie pracy bez tradycyjnego kalkulatora. Zwłaszcza, że współcześnie urządzenia te mają wiele dodatkowych funkcji, takich jak przeliczanie walut, czy drukowanie dokonywanych obliczeń.

Na przestrzeni czasów dobrze odnajdują się akcesoria piśmiennicze. Te uniwersalne artykuły biurowe od lat towarzyszą księgowym, sekretarkom, czy osobom pracującym z domu. Zalicza się tu długopisy, zakreślacze, korektory i wszelkie elementy dodatkowe, jak nożyczki, taśmy oraz kleje. Równie dobrze radzą sobie akcesoria do porządkowania dokumentów. Segregatory, teczki oraz skoroszyty są obecne w biurach bez względu na upływ czasu.

Nowości oferowane na rynku

Nie da się przeoczyć wpływu, jaki na wyposażenie biur ma technologia. Obecnie posiadanie drukarki, skanera i niszczarki nie wystarczy do obsługi firmy. Pod ręką dobrze mieć inne, nowoczesne urządzenia, które ułatwiają organizację pracy. Jakie?

  • Bindownica termiczna - znacząco skraca czas potrzebny na bindowanie dokumentów i ogranicza rolę człowieka w tym procesie do minimum. Nowoczesne bindownice projektowane są tak, by wytrzymać duże natężenie pracy w biurze, mają stojaki do schładzania dokumentów i wygodne panele sterowania.
  • Lampy biurkowe ze ściemniaczem - energooszczędne źródła światła dają pełną kontrolę nad swoją pracą. W zależności od warunków panujących w pomieszczeniu, światło emitowane przez lampkę można przyciemnić lub rozjaśnić, dbając o komfort oczu.
  • Drukarki etykiet - służą porządkowaniu pracy w biurze lub magazynie. Przy ich pomocy wykonać można spersonalizowane naklejki do naklejenia na szafkach, półkach i regałach.
  • Oczyszczacze powietrza - urządzenia filtrujące powietrze usuwają z niego pyłki, roztocza, bakterie i wirusy. Sprawdzą się w miejscu pracy alergików oraz osób zdających sobie sprawę z poziomu zanieczyszczenia powietrza.

Wymienione urządzenia stanowią część propozycji, jakie znaleźć można u producentów sprzętu biurowego. Warto dobrać je do specyfiki pracy wykonywanej w danym miejscu.

Jakie marki i produkty zasługują na uwagę?

Kupując artykuły biurowe dobrze zwrócić uwagę na ich jakość. Można ją ocenić niemal od razu, poprzez sprawdzenie marki produktu. Jedni producenci troszczą się bowiem o wykonanie swoich wyrobów lepiej od innych. W przypadku urządzeń elektrycznych, dobrze decydować się na takie marki, jak Fellowes, Leitz, czy HSM. Liderem wśród producentów artykułów piśmienniczych są z kolei Parker, Faber-Castell, BIC oraz Herlitz.

Niszczarki Fellowes uznawane są za jedne z najmocniejszych na rynku. Laminatory Leitz są proste w obsłudze, a dzięki serii czujników pracują samodzielnie i nie wymagają ustawień użytkownika. Pióra Parker od lat słyną ze swojej długowieczności i lekkości w pisaniu. W poszukiwaniu różnorodności przy wyborze akcesoriów do pisania warto zwrócić uwagę na marki BIC i Herlitz oraz ich długopisy, kredki, ołówki i wiele więcej. Satysfakcjonująca jakość i długi czas działania gwarantowane.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E




fot. DALL-E



fot. Freepik



Tematy pokrewne:  

tag segregatorytag nowptag nolstag artykuły biurowe