Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

WP kusi sklepem za złotówkę

22-08-2007, 16:53

Wirtualna Polska chce szybko wzbogacić ofertę na stronach swojego Pasażu Handlowego. W tym celu przygotowała czasową promocję, która ma skusić do zamieszczenia swoich sklepów w pasażu mniej zasobne finansowo firmy.

W okresie promocyjnym, który trwa od 12 sierpnia do 30 listopada br. prezentacja katalogu produktów sklepu w Pasażu WP kosztuje 1 zł netto miesięcznie. WP nie będzie w tym czasie pobierać prowizji od przeprowadzanych transakcji.

- Nasza akcja to ukłon w stronę podmiotów, dla których dotychczasowe koszty afiliacji były zbyt wysokie. - informuje Sebastian Leśniak z Wirtualnej Polski.

Akcja "Sklep za złotówkę" skierowana jest tylko do podmiotów, które nie współpracowały do tej pory z Pasażem Handlowym WP. Firmy, które podejmą współpracę, otrzymają dodatkowo pakiet reklamowy w wyszukiwarce Wirtualnej Polski. Z oferty tej można skorzystać tylko do końca września 2008 roku.

Dotychczasowi partnerzy handlowi WP, którzy nie mogą skorzystać z promocji otrzymają na osłodę rabaty na usługi promocyjne oraz "punktowy" pakiet reklamowy, odpowiadający promocji skierowanej do nowych klientów.

Szczegóły na stronie Pasażu Handlowego WP.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *