Jeden trafny film podniósł oglądalność strony o 200%. Sprawcami zamieszania w sieci są dwaj osiedlowi bohaterowie, którzy kłócą się o psie odchody, a w efekcie starszy mężczyzna bierze sprawy w swoje ręce.
O inicjatywie społecznej, jaką jest serwis wkurzamnie.to, pisaliśmy w Dzienniku Internautów za sprawą osiągnięcia liczby 6 tys. użytkowników w ciągu dwóch miesięcy. Ostatnio „mapa wkurzenia” miała tylko jeden punkt – incydent na osiedlu.
Film w serwisie YouTube umieścił „KrwawyLeon”, który następnie poinformował o zdarzeniu użytkowników serwisu wkurzamnie.to. Na amatorskim nagraniu zdenerwowany starszy człowiek w dość znaczący sposób przejął się kobietą i jej czworonogiem. W ciągu kilkunastu dni film obejrzano ponad pół miliona razy.
- Dla trzech osób, które stworzyły portal wkurzamnie.to, jest powodem do dumy i satysfakcji, że z naszej inicjatywy powstał tak popularny materiał dotyczący ważnego i wkurzającego Polaków problemu. Dzięki fenomenowi filmu liczba użytkowników naszego portalu wzrosła w ciągu dwóch dni o 200% - do blisko 20.000! – tłumaczą twórcy serwisu.
Portal Wkurzamnie.to, oprócz możliwości wypowiedzenia się, daje szerokie spojrzenie na problemy Polaków. „Mapa wkurzenia” została podzielona na województwa z oznaczonymi stolicami, gdzie gromadzą się tematy do narzekań. Najgorętsze tematy podgrzewają atmosferę.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|