Wygodne płatności z wykorzystaniem Facebooka lub Twittera ma testować obecnie jeden z największych europejskich koncernów medialnych - poinformowała agencja Reuters, powołując się na firmę przygotowującą tego typu oprogramowanie.
Prosty system płatności z wykorzystaniem witryn społecznościowych ma pomóc w sprzedaży drobnych treści, jak internetowe artykuły, ale także muzyki czy wideo. Coraz większa liczba wydawców eksperymentuje z nowymi metodami zarabiania, gdyż sprzedaż papierowej prasy pozostawia wiele do życzenia.
Nowy system płatności przygotowywany w Belgii przez firmę Paycento ma sprawić, że użytkownicy nie będą musieli wypełniać długich i niewygodnych formularzy, by dokonać niewielkiej płatności. Jak tłumaczy agencja Reuters, drobne płatności będzie można przelewać niemal tak samo łatwo, jak klikać w przycisk "Lubię to" czy "Udostępnij".
- Sieci społecznościowe są tak naprawdę również dostawcami informacji o naszej tożsamości... więc z tego korzystamy - przyznaje 41-letni Pieter Dubois, założyciel Paycento. Dubois był wcześniej jednym z szefów w IBM, jednak zdecydował się na założenie własnej firmy, gdyż zauważył potrzebę stworzenia prostego systemu płatności w sieci.
- Proces płatności jest całkowicie bezbolesny... zupełnie jak dowolne kliknięcie w sieci - tłumaczy twórca projektu. Warto przypomnieć, że niedawno zaprezentowano również interesującą aplikację Bump Pay, która pozwala na przekazywanie niewielkich kwot po zderzeniu ze sobą dwóch telefonów. Kolejne próby ułatwienia przekazywania niewielkich sum przyczyniają się przy okazji do tworzenia cyfrowych portfeli i stopniowej eliminacji gotówki.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|