Na pięciu największych europejskich rynkach o ponad 44% wzrosła w ciągu roku liczba użytkowników, którzy przeglądają sieci społecznościowe z poziomu urządzeń przenośnych.
Według najnowszego raportu firmy analitycznej comScore użytkownicy z Wielkiej Brytanii, Francji, Niemiec, Włoch, a także Hiszpanii coraz częściej korzystają z Facebooka czy Twittera, wykorzystując do tego swoje urządzenie przenośne.
O około 67% wzrosła liczba "niemal codziennych" odwiedzin najpopularniejszych witryn społecznościowych z poziomu smartfonów na kluczowych europejskich rynkach. Warto przy tym zauważyć, że większy ruch w głównej części pochodzi z aplikacji (wzrost o 101% rok do roku). Liczba odwiedzin z mobilnych przeglądarek wzrosła o zaledwie 31%.
Największy wzrost odwiedzin z urządzeń mobilnych odnotował w ciągu ostatniego roku LinkedIn (134%), a tuż za nim w rankingu znalazł się Twitter (115%). Znacznie mniej, bo tylko o 54% wzrosło na największych europejskich rynkach zainteresowanie mobilnych użytkowników Facebookiem, jednak tutaj zdecydowanie warto wziąć pod uwagę i tak już olbrzymi zasięg witryny.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|