Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

WebSmarty: Zdalna personalizacja przez stronę WWW

07-08-2010, 10:08

Personalizacja oferty handlowej i reklamowej może zwiększyć poziom zysków z działalności e-commerce nawet do 35%. Taką możliwość stwarzają WebSmarty - polski system zdalnej webpersonalizacji. Jeśli przez miesiąc od jego wdrożenia wyniki witryny nie będą zadowalające, producent zwraca poniesione koszty.

Oprogramowanie WebSmarty to autorskie rozwiązanie polskich programistów, oparte na osiągnięciach związanych z procesem personalizacji witryn internetowych.

>> Czytaj też: Personalizacja treści i nowa wyszukiwarka - nowe szaty Inforu

Sonda
Czy WebSmarty mogą zwiększać zyski sklepów internetowych?
  • Tak
  • Nie
  • Nie wiem
wyniki  komentarze

Do aplikacji witryny internetowej dodawane są tzw. funkcje personalizacyjne, czyli specjalny skrypt zapamiętujący czynności wykonywane przez internautę. Na tej podstawie WebSmarty dobierają treść do jego indywidualnych zainteresowań i preferencji zakupowych. Dla przykładu, osoba kupująca w sklepie internetowym laptop, otrzyma od razu ofertę produktów komplementarnych, np. myszka czy drukarka. Dodatkowo, dzięki działaniom o charakterze posprzedażowym, uzyska drogą mailową propozycję dokupienia futerału lub karty pamięci pasującej do jego nowego komputera.

WebSmarty
fot. - WebSmarty
 - Do tej pory, zastosowanie takiej aplikacji wiązało się z ponoszeniem znacznych kosztów wdrożenia, stałego udoskonalania oraz bieżącej obsługi. Zastosowanie WebSmartów jest znacznie tańsze i zależy od wielkości sprzedaży danego podmiotu. Najnowocześniejsze oprogramowanie dostępne jest zarówno dla gigantów na rynku e-commerce, jak również dla małych sklepów internetowych oferujących niszowe produkty - mówi Łukasz Krasnopolski z WebSmarty.

WebSmarty
fot. - WebSmarty
 Personalizacja, czyli uwzględnianie preferencji zakupowych użytkownika, sprawdza się w największych serwisach internetowych na świecie. Według Grega Lindena z Amazon.com generuje ona aż do 35% całej sprzedaży. Personalizację z powodzeniem stosuje także serwis aukcyjny eBay.com, gdzie zaawansowane prace nad tego typu rozwiązaniami były prowadzone już w 2007 roku. Do szybkiego rozwoju segmentu personalizacji przyczynił się wymiernie Google, który widzi w nim przyszłość swojej wyszukiwarki. Potentat od kilku lat metodycznie wprowadza kolejne aplikacje personalizacyjne do swojego silnika.

- Nasza aplikacja oferuje złożone moduły, które można dobierać według własnych kryteriów. W jednym serwisie doskonale sprawdza się spersonalizowany mailing, w innym natomiast baner promujący produkt, który w danym momencie zalega w magazynie - dodaje Łukasz Krasnopolski.

>> Czytaj też: E-commerce: co jest najważniejsze dla e-sklepów?

Jak podkreślają autorzy projektu, pierwsze wyniki systemu zdalnej personalizacji mogą być widoczne już po miesiącu od wdrożenia. Aby przekonać się o jego skuteczności, można przeprowadzić bezpłatny test wszystkich dostępnych modułów. Działanie i obsługa WebSmartów odbywa się z poziomu przeglądarki internetowej. Więcej informacji na ten temat można uzyskać na www.websmarty.net


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              



Ostatnie artykuły:

fot. HONOR








fot. Freepik



fot. ING