Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Użytkownicy Twittera podbili świat, „ćwierkając” z MasterCard dla WOŚP

12-01-2016, 20:57

Firma MasterCard podsumowała efekty działań wsparcia Finału Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy - akcji na Twitterze „MasterCard gra z WOŚP”, mecenatu „Światełka do nieba” oraz zbiórki datków z wykorzystaniem zbliżeniowych terminali płatniczych.

Na szczególną uwagę zasługuje zaangażowanie użytkowników Twittera. Za wpis każdego unikalnego użytkownika, opublikowany w dniu finału WOŚP i oznaczony hashtagiem #MasterCardGrazWOSP, firma zadeklarowała przekazanie 5 zł na konto Fundacji. Określony wcześniej cel, czyli 30.000 unikalnych użytkowników oraz 150.000 PLN na rzecz Orkiestry został osiągnięty tuż przed godziną 20.00. W sumie, w ciągu 24 godzin trwania akcji, taki tweet opublikowało 34.596 unikalnych użytkowników. Mimo ustalonego wcześniej w regulaminie limitu i doceniając niezwykłe zaangażowanie użytkowników Twittera, firma zdecydowała się przekazać na rzecz Fundacji WOŚP ostatecznie 200.000 złotych. W rezultacie, w ciągu ostatnich trzech lat łączna kwota przekazana Orkiestrze w efekcie kampanii na Twitterze urosła już więc do 465.000 zł.

W tym roku akcja „MasterCard gra z WOŚP” zatoczyła tak szerokie kręgi dzięki zaangażowaniu Twitterowiczów nie tylko z Polski, ale również z zagranicy. Dzięki temu przez około godzinę hashtag #MasterCardGrazWOŚP był najpopularniejszym tematem dyskutowanym przez użytkowników Twittera na całym świecie. Przez kilka godzin utrzymywał się też w czołówce pięciu najpopularniejszych „trendów” na świecie, a w Polsce był na szczycie listy przez zdecydowaną większość dnia. Temat ten był wspomniany na Twitterze łącznie 158 530 razy.

MasterCard był również sponsorem kulminacyjnego momentu Finału WOŚP, czyli pokazu fajerwerków „Światełka do nieba” pod Pałacem Kultury i Nauki w Warszawie. 

Fundację cały rok mogą wspierać także posiadacze kart MasterCard, uczestnicy programu lojalnościowego MasterCard® Rewards, przeznaczając zebrane punkty na zakup cegiełek WOŚP. Użytkownicy kart MasterCard przekazali Orkiestrze w ten sposób już ponad 15 tys. zł.

Autor: Anna Marciniak


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *