Równie dużym zainteresowaniem, co smartfony, cieszą się także tablety od producenta z Cupertino.
Według raportu ChangeWave aż 66% obecnych użytkowników telefonów od Apple'a chce kupić iPhone'a 5, gdy zostanie udostępniony pod koniec tego roku. Jeszcze lepiej dla giganta z Cupertino sytuacja wygląda, jeśli chodzi o tablety.
85% zainteresowanych kupnem tabletu przyznaje, że prawdopodobnie wybierze iPada - zauważa ChangeWave. Nadzwyczaj dobre informacje uwzględniają także analitycy, którzy prorokują świetną sprzedaż w ostatnim kwartale. Mike Abramsky z RBC Capital podał niedawno, że w trzech ostatnich miesiącach tego roku Apple może sprzedać nawet 12,5 milionów iPadów.
Jeszcze lepiej sytuacja ma wyglądać w przypadku iPhone'ów. W pierwszym kwartale 2012 roku do użytkowników ma trafić 27 milionów urządzeń tego typu. Warto przypomnieć, że Apple już na początku września rozpoczęło produkcję nowego iPhone'a 5, a do końca miesiąca Foxconn ma przygotować 6 milionów smartfonów.
Pozytywne dla giganta z Cupertino informacje dowodzą, że użytkownicy wciąż nie wierzą w alternatywne dla iPada rozwiązania. Obok spektakularnej porażki TouchPada z webOS, żaden tablet nie zdołał zdobyć szerszego grona fanów i to pomimo coraz większych wysiłków ze strony Samsunga. Warto jednak pamiętać, że klienci w sklepach nie muszą dokonywać takiego samego wyboru, jak podczas udzielania odpowiedzi w ankiecie.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|