Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

22 maja (w piątek) o godz. 18.00 Geek Girls Carrots Białystok zapraszają na wyjątkowe wydarzenie - pierwsze w Białymstoku spotkanie poświęcone zagadnieniom User Experience.

Mowa będzie o rzeczach ciekawych i bardzo aktualnych, czyli o projektowaniu, użyteczności, zarządzaniu doświadczeniami użytkownika. Prelegenci udowadniać będą, że user experience to nie tylko domena świata wirtualnego. Opowiedzą, jakie korzyści płyną z projektowania zorientowanego na użytkowników i dlaczego to się opłaca. Plus przykłady dobrych praktyk i realnych projektów. Czy można chcieć więcej? :)

Goście piątkowego spotkania to specjaliści realizujący na co dzień projekty z zakresu user experience:

  • Magdalena Sworobowicz, UX/Analyst Team Leader w Infinity Group
    oraz
  • Bartosz Dobrowolski, Customer Success Director w UseLab.

Miejsce: Księgarnio-Kawiarnia Spółdzielnia, ul. Legionowa 5, Białystok

Wstęp wolny po rejestracji na: ggc25uxnow.evenea.pl

Wydarzenie na Facebooku: www.facebook.com/events/784231788359079

 

25 spotkanie Geek Girls Carrots Białystok

 

Agenda:

18:00 Powitanie – Katarzyna Stempniak, organizatorka GGC Białystok

18:15 Magdalena Sworobowicz, Infinity Group - "Jak zostać UX designerem. Instrukcja obsługi”

18:45 Bartosz Dobrowolski, UseLab - "Cholerny user experience. Dlaczego nie warto zawracać sobie nim głowy"

19:15 Networking / Afterparty

Oprócz dużej dawki wiedzy, na uczestników czekają prezenty książkowe ufundowane przez Wydawnictwo Naukowe PWN.

 

Prelegenci:

Magdalena Sworobowicz - pracuje jako UX/Analyst Team Leader w agencji Infinity Group. W swojej pracy czerpie z wielu dziedzin, takich jak socjologia, psychologia, marketing oraz umiejętności projektowe. Ten mix przekłada na realizację celów klientów, z którymi współpracuje. Dzięki pracy Magdy i jej zespołu dobre koncepcje stają się świetne, a świetne tworzą nową jakość.

Jest wykładowcą na Studiach Podyplomowych Wydziału Informatyki Politechniki Białostockiej, gdzie uczy zasad projektowania interfejsów.

Połączenie pewności siebie i uroku osobistego. Na co dzień bliska przyjaciółka Axura i Power Pointa. Lubi jazdę rowerem i koty syjamskie, jest uzależniona od kawy i czytania.

Bartosz Dobrowolski - Customer Success Director w firmie Uselab, odpowiada za budowę koncepcji i wizji rozwiązań. Kreuje, zmyśla, wymyśla, kombinuje, rysuje, psuje i naprawia.

Manager, trener biznesu, konsultant, prezenter. Absolwent kierunku User Experience Design, SWPS, Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego oraz Polsko-Japońskiej Wyższej Szkoły Technik Komputerowych. Swoje doświadczenia gromadził w projektach m.in. z takimi firmami, jak Aegon, Polpharma, Narodowy Bank Polski, Unilever, Coca Cola, BZW BK, GE Money Bank, Citibank Handlowy, Jeronimo Martins, Polska Agencja Żeglugi Powietrznej, Wyborowa, Zelmer.

Jego głównym obszarem zainteresowania jest użyteczność oraz zarządzanie doświadczeniami użytkownika (User Experience) oraz projektowanie usług i tworzenie strategii Customer Experience. Wierzy, że użyteczność dotyczy absolutnie wszystkich dziedzin naszego życia i wychodzi daleko poza systemy komputerowe i świat wirtualny.

Mimo technicznego wykształcenia zdecydowanie wybiera pracę z ludźmi, kreowanie, wymyślanie, budowanie, przekazywanie wiedzy. Bartosz przeszkolił ponad 1500 osób w zakresie zarządzania, sprzedaży, prezentacji, wystąpień publicznych, użyteczności. Nie boi się kamery, świateł, mikrofonu, lubi prezentować, wyjaśniać, rozmawiać, biegać z psem i jeść kuchnię azjatycką.

 

Geek Girls Carrots - o co chodzi?

Geek Girls Carrots to ogólnopolska społeczność kobiet kochających nowe technologie. Tworzą ją programistki, graficzki, project managerki, startuperki, właścicielki firm, blogerki, specjalistki od użyteczności, mediów społecznościowych, komunikacji w Internecie, SEO i SEM, a także studentki kierunków związanych z IT – ale nie tylko!

Misją GGC jest promowanie pozytywnych wzorców kobiet, które odnoszą sukcesy w branży IT. Odbywające się co miesiąc spotkania są okazją, aby porozmawiać, opowiedzieć o swoich projektach, wymienić się wiedzą, doświadczeniem, pomysłami. GGC organizują także szkolenia i warsztaty.

Idea Geek Girls Carrots, zainicjowana przez Kamilę Sidor w Warszawie w 2011 r., zainspirowała dziewczyny w całej Polsce. Obecnie spotkania odbywają się już w 15 polskich miastach oraz w Berlinie, Dublinie, Londynie, Seattle, Nowym Jorku, Lizbonie.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *