Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Urządzenia przenośne mają coraz większy udział w internetowym ruchu

11-10-2011, 10:50

Strony internetowe wciąż znacznie chętniej przeglądamy z poziomu urządzeń wyposażonych w większe ekrany.

robot sprzątający

reklama


Jak podało comScore, mobilne urządzenia są odpowiedzialne za prawie 7% ruchu generowanego przez użytkowników ze Stanów Zjednoczonych. Ponad połowa transferu pochodzi z urządzeń Apple'a.

Czytaj także: W 2015 roku pobierzemy aplikacje niemal 100 miliardów razy

iPad odpowiedzialny jest aż za 97,2% ruchu z poziomu wszystkich tabletów, ale wyprzedza pod tym względem również iPhone'y. Tylko 42,6% ruchu wygenerowanego przez urządzenia wyposażone w iOS dotyczy smartfonów.

Firma analityczna zauważa również, że rynek urządzeń przenośnych będzie w przyszłości stawał się coraz ważniejszy, nie tylko dla wydawców stron, ale również właścicieli e-sklepów. W ostatnim miesiącu ponad połowa użytkowników tabletów wyszukiwała z ich pomocą produktów lub cen (56%), a także czytała recenzje i oceny (54%) - zauważyło comScore.

Co ciekawe, choć w Stanach Zjednoczonych Android może pochwalić się największą częścią rynku smartfonów (43%), to liczba użytkowników korzystających z iOS do przeglądania internetu była większa. "Zielony Robot" był odpowiedzialny za 34,1% mobilnych użytkowników w sieci, natomiast iOS za 43,1%.

Warto przypomnieć, że nowa wersja smartfona iPhone 4S pobiła niedawno rekord popularności ustanowiony przez poprzednią wersję urządzenia. Już wkrótce zaprezentowany zostanie jednak oficjalnie również nowy Nexus Prime z Androidem 4.0.

Czytaj także: Coraz więcej zamówień na Kindle Fire


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: comScore