Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Urządzenia mobilne to przyszłość Facebooka

28-09-2011, 10:08

Dyrektor mobilnego działu Facebooka nie ma wątpliwości, że już w ciągu najbliższych lat społecznościowy gigant będzie się skupiał głównie na urządzeniach przenośnych.

Na konferencji GigaOm, dotyczącej rozwiązań mobilnych, Erick Tseng z Facebooka przyznał, że nowe rynki leżące w obszarze zainteresowania społecznościowego giganta nie są zbyt mocno związane ze standardowymi pecetami.

Czytaj także: CityVille teraz także dla Google+

Sonda
Korzystasz z Facebooka na urządzeniu przenośnym?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

- Głównym sposobem, w jaki ludzie łączą się z internetem w Afryce czy Indiach, jest właśnie wykorzystywanie urządzeń mobilnych - powiedział Tseng. - W ciągu kolejnego roku lub dwóch będziemy korporacją mobilną z połową użytkowników odwiedzających nas z poziomu urządzeń przenośnych.

Mark Zuckerberg przy okazji konferencji f8 podał, że już teraz z mobilnej wersji Facebooka korzysta ponad 350 milionów użytkowników. Zdaniem Tsenga kolejne kroki w kierunku urządzeń przenośnych są nieuniknione, co już teraz potwierdzają wyniki firmy. Obecnie aż 43% z 800 milionów użytkowników Facebooka regularnie przegląda statusy znajomych na swoim smartfonie.

Tseng nie chciał jednocześnie ujawniać szczegółów na temat aplikacji Facebooka dla iPada. Przypomnijmy, że narzędzie wyciekło już w lipcu, jednak do tej pory społecznościowy gigant nie zdecydował się na jego oficjalne udostępnienie. Według licznych doniesień spowodowane jest to zbyt słabą integracją programu z tabletem Apple'a. iPad to fantastyczne urządzenie... jednak na razie nie mam w związku z nim nic nowego do powiedzenia - powiedział Tseng.

Czytaj także: Facebook: Nie śledzimy użytkowników po wylogowaniu


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TechCrunch