Na koniec 2009 roku z usług UPC Polska korzystało 1090,5 tys. klientów, w tym 229,4 tys. abonentów telewizji cyfrowej, 460,6 tys. internetu i 183,9 tys. telefonu. Takie wyniki plasują firmę w ścisłej czołówce spółek z grupy Liberty Global, Inc.
reklama
Ubiegły rok był dla UPC okresem intensywnych prac nad rozwojem usług. Operator z sukcesem wprowadził m.in. bardzo szybki internet kablowy UPC Fiber Power oferujący prędkość transmisji danych do 120 Mb/s. Nowością w ofercie była także wdrożona na początku grudnia usługa UPC NA ŻĄDANIE.
W 2009 roku wzrosła liczba klientów wszystkich trzech usług wchodzących w skład oferty UPC. Największy przyrost odnotowała Telewizja Cyfrowa UPC, z której skorzystało ponad 150 tys. nowych abonentów. Przyczyniły się do tego rabaty dla klientów kupujących więcej niż jedną usługę.
Sporym zainteresowaniem cieszył się oferowany przez firmę internet kablowy. W 2009 roku baza klientów usługi internetowej UPC wzrosła o 72,6 tys., osiągając pod koniec roku liczbę 460,6 tys.
Telefon UPC, jako trzeci element potrójnej oferty firmy, także umocnił swoją pozycję. Liczba abonentów tej usługi zwiększyła się w ciągu roku o 36,6 tys. nowych przyłączeń, co stanowi blisko 25-procentowy wzrost. Na koniec 2009 roku UPC miała 183,9 tys. klientów tej usługi.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*