Walka o klientów usług telekomunikacyjnych trwa. Dostaniesz trzy usługi, płacąc tylko za dwie i to na czas nieokreślony, kusi UPC klientów w kontynuacji promocji, wprowadzonej dziś, 17 sierpnia.
Promocja Kup 3 płać za 2 została wprowadzona we wrześniu 2007 roku. Obecna edycja promocji idzie o krok dalej, niż poprzednia, która oferowała pakiet trzech usług w cenie dwóch w umowie promocyjnej na czas określony. Teraz trzecią usługę klient otrzymuje od UPC bez dodatkowych opłat na zawsze – wyjaśnia Jarosław Pijanowski, członek zarządu ds. marketingu i sprzedaży w UPC Polska.
Na rynku telekomunikacyjnym pakietyzacja usług jest od kilku lat silnie zaznaczającym się trendem. Najpierw w pakietach można było kupić usługi taniej niż osobno, teraz jedna z usług jest już opisywana przez operatora jako "bez opłat". Kierunek obrany przez UPC w wyścigu operatorów usług telekomunikacyjnych wydaje się być korzystny z punktu widzenia klienta, jeśli tylko faktycznie będzie płacił mniej niż dotychczas, a otrzyma tyle samo lub nawet więcej niż przed wprowadzeniem promocji.
Wprowadzana oferta dostępna będzie zarówno dla nowych, jak i obecnych odbiorców usług UPC. Aby wziąć w niej udział, dotychczasowi klienci korzystający z jednej lub dwóch usług mogą uzupełnić pakiet do trzech, a klienci korzystający z potrójnej usługi mogą zmienić parametry przynajmniej jednej z usług na wyższe.
Szczegóły na stronie UPC.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|