Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twitter ułatwi odkrywanie ciekawych wiadomości

02-05-2012, 21:43

Największa na świecie usługa mikroblogowa zalewana jest każdego dnia setkami tysięcy wiadomości. Aby ułatwić dotarcie do najciekawszych, Twitter zaprezentował nową zakładkę, która wkrótce zawita również do mobilnych narzędzi usługi.

robot sprzątający

reklama


W nowej zakładce Odkrywanie (ang. Discover tab) każdy zalogowany użytkownik Twittera może śledzić ważne zdaniem witryny informacje, które mają być w pełni spersonalizowane i dostosowane do zainteresowań danego użytkownika.

Czytaj także: Mobilne reklamy Twittera teraz także dla iOS oraz Androida

- Rozwinęliśmy dodatkowe sygnały personalizujące, by w odpowiedni sposób wybierać najważniejsze wiadomości, w tym na przykład tweety, które są popularne wśród ludzi, których śledzisz, a także tych, których śledzą sami znajomi - tłumaczy na blogu Twittera Satya Patel.

Odkrywanie nowych historii na Twitterze
fot. Twitter - Odkrywanie nowych historii na Twitterze
Nowa zakładka na Twitterze grupuje dodatkowo popularne tematy. W łatwy sposób można jednak sprawdzić, kto wspominał o danych informacjach, bądź przejść od razu do podsumowania. Tego typu społecznościowy kontekst pomoże ci zrozumieć znaczenie każdej historii i ułatwi włączenie się do konwersacji - wyjaśnia Patel. 

Niedawno zespół Twittera ujawnił, że zamierza walczyć ze spamem w witrynie również na drodze sądowej. Chociaż spam jest niewielką częścią wiadomości, jakie znaleźć można na Twitterze, wiemy, jak irytujący może być - tłumaczył zespół usługi. Wkrótce dodatkowa karta umożliwiająca odkrywanie interesujących historii pojawić ma się również w aplikacjach mobilnych usługi dla Androida oraz iOS.

Czytaj także: Twitter także od prawej do lewej


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Twitter