Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Mobilne reklamy Twittera także dla iOS oraz Androida

29-02-2012, 10:40

Twitter poinformował na swoim blogu, że jego nowe formy reklamowe trafią wkrótce również do aplikacji mobilnych. To kolejne kroki, które mają podnieść zyskowność najpopularniejszej na świecie usługi mikroblogowej.

robot sprzątający

reklama


"Promowane tweety" oraz "promowane trendy" będą teraz włączane w strumień nowych wiadomości w aplikacjach dla Androida oraz iOS - czytamy na blogu Twittera. Do tej poty tego typu reklamy znajdować mogliśmy wyłącznie w ekranie wyszukiwania dostępnym z mobilnym narzędziu usługi.

Czytaj także: Facebook wprowadza zweryfikowane konta

Już teraz około 55% z ponad 100 milionów użytkowników Twittera wykorzystuje usługę z poziomu swojego urządzenia przenośnego. Rosnąca liczba posiadaczy nowoczesnych smartfonów w oczywisty sposób zmusza do wykonywania kolejnych kroków, które pozwolą zarabiać na tego typu ruchu.

Według agencji Reuters również Facebook, który generuje niemal 85% swoich przychodów z reklam umieszczanych na stronie, testuje obecnie reklamy w swojej aplikacji mobilnej. W przypadku Twittera już teraz w strumieniu wiadomości odnaleźć możemy "promowane konta", natomiast reszta aktualizacji powinna trafić do użytkowników w ciągu najbliższych dni.

W ubiegłym tygodniu Twitter zaktualizował swoje narzędzia mobilne, przede wszystkim pod kątem nowoczesnych tabletów. Poprawiono m.in. funkcję wyszukiwania znajomych, a w przypadku iOS pojawiło się wsparcie dla rozwiązania "kopiuj i wklej". Nową wersję aplikacji Twittera można pobrać za darmo ze sklepu App Store bądź Android Marketu.

Czytaj także: Musiał uciekać z kraju przez wpis na Twitterze


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Twitter