Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Twitter potroi przychody z reklam w ciągu roku

30-09-2011, 12:12

Choć współtwórca Twittera zapewnił, że debiut giełdowy firmy nie nastąpi w tym roku, coraz lepsze wyniki finansowe usługi z pewnością zainteresują inwestorów.

robot sprzątający

reklama


Według prognozy przedstawionej przez eMarketera w tym roku Twitter osiągnie 139 milionów dolarów z reklam, co jest wzrostem o 210% z 45 milionów dolarów w ubiegłym.

Czytaj także: Wkrótce napiszesz na Twitterze także z poziomu Facebooka

Sonda
Zauważasz reklamy na Twitterze?
  • Tak
  • Nie
wyniki  komentarze

Jeszcze lepiej przedstawia się długoterminowa prognoza dla mikroblogowej witryny. W 2013 roku przychody z reklam mają przynieść firmie prawie 400 milionów dolarów. Nowe produkty reklamowe Twittera zaprezentowane w kwietniu tego roku okazały się dużym sukcesem w Stanach Zjednoczonych - powiedziała analityk Debra Aho Williamson.

- Marketingowcy okazali duże zainteresowanie reklamami na Twitterze, w niektórych przypadkach większe niż w przypadku Facebooka i to pomimo mniejszej ilości użytkowników mikrobloga - dodała Williamson.

Warto jednocześnie zauważyć, że prognozy są nieco niższe niż zakładano jeszcze na początku roku. Związane jest to z opóźnieniami Twittera przy wdrażaniu platformy umożliwiającej wygodny zakup jednostek reklamowych w witrynie. Funkcja promowanych tweetów pojawiła się dopiero w lipcu, co zmusiło analityków do obniżenia prognoz związanych z przychodami o 11 milionów dolarów.

Czytaj także: Nawet 30 lat więzienia za sianie paniki na Twitterze


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: eMarketer



Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E