Choć współtwórca Twittera zapewnił, że debiut giełdowy firmy nie nastąpi w tym roku, coraz lepsze wyniki finansowe usługi z pewnością zainteresują inwestorów.
Według prognozy przedstawionej przez eMarketera w tym roku Twitter osiągnie 139 milionów dolarów z reklam, co jest wzrostem o 210% z 45 milionów dolarów w ubiegłym.
Jeszcze lepiej przedstawia się długoterminowa prognoza dla mikroblogowej witryny. W 2013 roku przychody z reklam mają przynieść firmie prawie 400 milionów dolarów. Nowe produkty reklamowe Twittera zaprezentowane w kwietniu tego roku okazały się dużym sukcesem w Stanach Zjednoczonych - powiedziała analityk Debra Aho Williamson.
- Marketingowcy okazali duże zainteresowanie reklamami na Twitterze, w niektórych przypadkach większe niż w przypadku Facebooka i to pomimo mniejszej ilości użytkowników mikrobloga - dodała Williamson.
Warto jednocześnie zauważyć, że prognozy są nieco niższe niż zakładano jeszcze na początku roku. Związane jest to z opóźnieniami Twittera przy wdrażaniu platformy umożliwiającej wygodny zakup jednostek reklamowych w witrynie. Funkcja promowanych tweetów pojawiła się dopiero w lipcu, co zmusiło analityków do obniżenia prognoz związanych z przychodami o 11 milionów dolarów.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|