Charakterystyczny kształt butelki amerykańskiego napoju, złożone z inicjałów założycielki logo marki luksusowej, niepowtarzalny odcień niebieskiego, który zarezerwowany jest dla marki biżuterii — każda z tych rzeczy na myśl przywodzi konkretny brand. Te skojarzenia to także najlepszy dowód na to, jak ważny w strategii marketingowej jest każdy detal. Pracując nad przygotowaniem odpowiednich treści, dbając o ekspozycję logo i troszcząc się o doświadczenia klienta, nie można zapomnieć o niezbędnym elemencie, jakim są torby reklamowe, wykorzystywane zarówno podczas finalizacji zakupu, jak i jako podarunek. Dlaczego także i Twoja firma powinna je mieć? O tym w dalszej części artykułu.
Specjaliści od brandingu często zwracają uwagę na to, jak ważne jest budowanie doświadczenia zakupowego klienta na każdym etapie. To dlatego sklepy internetowe dostosowywane są przez zespoły projektantów UX. Z tego samego powodu stacjonarne butiki nie tylko umożliwiają łatwe odnalezienie produktów, ale i posiadają swój unikatowy charakter.
Elementem doświadczenia jest także pakowanie zakupionego produktu – tu ważnym zadaniem jest odpowiednie dobranie torby. Aspekt praktyczny powinien łączyć się z marketingowym.
Dobrą lekcję można odebrać od marek luksusowych. Papierowe torby z widocznym brandingiem były jeszcze niedawno pożądanym gadżetem, sprzedawanym na serwisach aukcyjnym za niemałe kwoty. Logo, w tym wypadku symbol statusu, zostało na nich wyeksponowane w mistrzowski sposób.
Torby reklamowe to nośniki informacji. Poza samym logo, z powodzeniem można na nie nadrukować claim, adres strony internetowej, hasło reklamowe czy przyciągającą oko grafikę.
Torba reklamowa z logo może być także zaprojektowana w charakterystycznym kolorze oraz kształcie, który będzie nawiązywał do marki i innych materiałów reklamowych stosowanych przez Twoją firmę.
Przykłady ciekawych toreb reklamowych: https://odlotowetorby.pl/
Potencjał marketingowy toreb reklamowych z logo nie kończy się jedynie na ich roli w komunikacji z klientem. Tego typu gadżety reklamowe wykorzystywane są w wielu innych sytuacjach i kontekstach.
Pierwszym z nich jest ten czysto biznesowy, gdzie nowy lub potencjalny partner może otrzymać podarunek w odpowiednim opakowaniu. Bawełniana pojemna torba reklamowa może także stanowić podarunek sama w sobie.
Torba reklamowa to także element wykorzystywany w employer brandingu. Dopiero co przyjęci pracownicy mogą otrzymać ją pierwszego dnia. Pozostali, na specjalne okazje, przykładowo jako element prezentu świątecznego.
Dlaczego każdy z przywołanych we wstępie szczegółów budził tak jasne skojarzenia? Ponieważ był charakterystyczny i dopasowany do charakteru marki. Torba reklamowa także powinna z nim korespondować.
Wybór zaczyna się już wraz z etapem znalezienia odpowiedniego materiału. Bawełniana i praktyczna torba na zakupy? Kojarząca się z butikami torba papierowa? A może wytrzymała torba foliowa lub opcja eko? Każde z tych rozwiązań jest dobre, jeśli tylko pasuje do wartości i przekazu, jaki na co dzień ma dany brand.
Kolejnym krokiem jest wspomniane wcześniej odpowiednie zadrukowanie torby. Poza aspektem graficznym warto zatroszczyć się o samą jakość nadruku. Wybór producenta toreb reklamowych oferującego zróżnicowane techniki, to gwarancja jej dopasowania do materiału, z którego wykonana jest sama torba reklamowa.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|