Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

#TellEveryone: Branson zbiera sojuszników do wirtualnej, globalnej armii

28-09-2015, 20:43

Richard Branson, właściciel Virgin Group, zbiera sojuszników do Global Goals Alliance – wirtualnej, globalnej armii, mające na celu walkę z największymi problemami obecnego świata m.in. takimi jak głód, zanieczyszczenie środowiska, nierówności społeczne czy bieda. To międzynarodowa kampania, zainicjowana przez fundację Virgin Unite, w której weźmie również udział Virgin Mobile Polska.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chciałyby zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo.

Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalne przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnych celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za najważniejszy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wspierając inicjatywę nawet takimi małymi gestami każdy staje się superbohaterem w wirtualnym świecie, aby wpłynąć na realne zmiany na Ziemi.

Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny. W Polsce swoje awatary wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.

Każde nawet najdrobniejsze wsparcie jest ważne i wpływa na szerzenie świadomości, że skrajna bieda może zostać rozwiązana, zmiany klimatyczne - powstrzymane, a nierówności między ludźmi - zniwelowanie.

Siedemnaście globalnych celów ONZ:

  • Brak ubóstwa
  • Brak głodu
  • Dbałość o zdrowie
  • Odpowiednia edukacja
  • Równość płciowa
  • Czysta woda i dostęp do sanitariatów
  • Nowoczesna energia dla wszystkich
  • Godna praca oraz rozwój ekonomiczny
  • Przemysł, innowacyjność i infrastruktura
  • Zmniejszenie nierówności pomiędzy społeczeństwami
  • Miasta przyjazne dla środowiska
  • Odpowiedzialne korzystanie z dóbr Ziemi
  • Ograniczenie zmian klimatycznych
  • Życie pod wodą
  • Życie na lądzie
  • Silne instytucje stanowiące o pokoju i sprawiedliwości
  • Partnerstwo dla globalnych celów.

 

7-dniowa kampania Global Goals Allience trwa od 26. września do 3. października.

Więcej informacji o projekcie oraz aplikacja dostępne są na globalgoalsalliance.org

Richard Branson

 

Grażyna Piotrowska-Oliwa

Victor Borsuk


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *