Sprzedaż tabletu RIM rozczarowuje

29-10-2011, 16:15

Kanadyjski producent jest coraz bardziej zdesperowany, jeśli chodzi o sprzedaż PlayBooków - poinformował serwis GigaOm.

Firma poinformowała na swojej stronie o nowej ofercie dla klientów indywidualnych. Do końca roku każdy, kto zdecyduje się na zakup dwóch PlayBooków, trzecie identyczne urządzenie dostanie za darmo.

Czytaj także: RIM otwiera oddział w Indiach

Gdyby tego było mało, Research In Motion każdemu takiemu klientowi da również zestaw akcesoriów, jak skórzany pokrowiec czy kable HDMI. Według informacji przedstawionych w ostatnim raporcie kwartalnym RIM udało się w tym czasie sprzedać tylko 200 tysięcy urządzeń.

Biorąc pod uwagę, że w pierwszym kwartale dostępności PlayBooka do sklepów trafiło 500 tysięcy takich tabletów, wygląda na to, że klienci nie są szczególnie zainteresowani zakupami sprzętów opartych o mniej popularne platformy. Opóźnienie udostępnienia aktualizacji, które kanadyjski producent zapowiedział pod koniec tygodnia, z pewnością również gra na niekorzyść firmy.

O tym, że PlayBook może podzielić losy TouchPada, mówiło się już we wrześniu. W tym tygodniu HP poinformowało, że definitywnie zakończyło produkcję swojego tabletu, który przez ostatnie tygodnie sprzedawany był znacznie poniżej kosztów produkcji. Rynek tabletów, choć stwarza ogromne możliwości, nie okazał się łaskawy również dla Motoroli. Korporacji udało się w ostatnim kwartale sprzedać zaledwie 100 tysięcy urządzeń z serii Xoom.

Czytaj także: Niezadowoleni klienci pozywają RIM


Następny artykuł » zamknij

HP stworzy tablety z Windows 8

Źródło: RIM, GigaOM
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy