MyPhone podsumował trwającą od ponad roku współpracę z Jeronimo Martins Distribution, operatorem sieci dyskontów Biedronka.
Wartość sprzedanych do Biedronki aparatów marki myPhone w okresie od 3 kwietnia 2009 roku do 1 kwietnia 2010 roku wyniosła 7.567 tys. zł. Wśród aparatów marki myPhone dostępnych w dyskontach Biedronka największą popularnością cieszą się modele z technologią Dual Sim on Line oraz telefony z odbiornikiem telewizji analogowej. Aparaty myPhone są sprzedawane w ofercie tuBiedronka (MVNO).
Spółka myPhone osiągnęła w roku 2009 przychody w wysokości 19,9 mln zł, sprzedając łącznie 113 tys. aparatów komórkowych. W 2009 roku przychody Grupy Kapitałowej TelForceOne (do której należy myPhone) wyniosły 105,5 mln zł, EBITDA ukształtowała się na poziomie 8,2 mln zł, a zysk netto na poziomie 1,9 mln zł.
Przychody ze sprzedaży portugalskiej Grupy Jeronimo Martins za rok 2009 wyniosły 7,3 mld EUR, z czego 50,9 % stanowiła sprzedaż detaliczna w Polsce. Grupa zarządza w Polsce siecią 1500 placówek.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|