Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Sprzedaż aparatów myPhone w Biedronce przekroczyła 7,5 mln zł

09-04-2010, 08:29

MyPhone podsumował trwającą od ponad roku współpracę z Jeronimo Martins Distribution, operatorem sieci dyskontów Biedronka.

Wartość sprzedanych do Biedronki aparatów marki myPhone w okresie od 3 kwietnia 2009 roku do 1 kwietnia 2010 roku wyniosła 7.567 tys. zł. Wśród aparatów marki myPhone dostępnych w dyskontach Biedronka największą popularnością cieszą się modele z technologią Dual Sim on Line oraz telefony z odbiornikiem telewizji analogowej. Aparaty myPhone są sprzedawane w ofercie tuBiedronka (MVNO).

Spółka myPhone osiągnęła w roku 2009 przychody w wysokości 19,9 mln zł, sprzedając łącznie 113 tys. aparatów komórkowych. W 2009 roku przychody Grupy Kapitałowej TelForceOne (do której należy myPhone) wyniosły 105,5 mln zł, EBITDA ukształtowała się na poziomie 8,2 mln zł, a zysk netto na poziomie 1,9 mln zł.

Przychody ze sprzedaży portugalskiej Grupy Jeronimo Martins za rok 2009 wyniosły 7,3 mld EUR, z czego 50,9 % stanowiła sprzedaż detaliczna w Polsce. Grupa zarządza w Polsce siecią 1500 placówek.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: TelForceOne