Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Spodek 2.0 - mini relacja i wnioski

14-10-2007, 18:15

Właściwie po "Spodku 2.2", bo było to drugie spotkanie w tym roku. Miałem przyjemność w nim uczestniczyć pierwszy raz, dlatego chętnie podzielę się z Czytelnikami DI swoimi uwagami oraz mini relacją ze spotkania. Zapraszam :)

ciąg dalszy...

Na zakończenie głos zajęli jeszcze przedstawiciele firmy Expro przedstawiając uruchomiony w zaledwie półtora tygodnia Serwis Wyborczy Internautów, o którym wspominaliśmy niedawno na łamach DI w artykule Narzędzia pomagające w świadomym wyborze. Ich prezentację można obejrzeć w serwisie Slideshare.net.

Na stronie Spodek20.pl sukcesywnie pojawiają się kolejne prezentacje uczestników spotkania. W chwili pisania tego tekstu dostępne są już:

"Komercjalizacja blogosfery - szanse i zagrożenia?" - Michała Michalika i Macieja Zawadzińskiego z serwisu Krytycy.pl

"Public relations w mediach elektronicznych - dopełnienie kampanii, czy strata czasu?" - Bartłomieja Juszczyka z Agencji Interaktywnej Adweb.pl

"Śląska Biblioteka Cyfrowa - ku Bibliotece 2.0" - Moniki Jędralskiej ze Śląskiej Biblioteki Cyfrowej.

Na zakończenie

Chciałbym więcej napisać, jednak czas (część prezentacyjna trwała znacznie dłużej niż zakładano) nie pozwolił mi zostać do końca. Z relacji Pawła Gruszeckiego (Internet Maker) wiem, że po prezentacji firmy Expro, było miejsce na rozmowy indywidualne.

Podsumowując, cieszę się, że ogranizuje się w Polsce tego typu spotkania, gdzie młode i świeże umysły mogą porozmawiać o swoich pomysłach oraz ich realizacjach. Cieszę się także, że pomysły rodzą się i są realizowane także na Śląsku, skąd sam pochodzę, a gdzie zrodzil się pomysł na Web Express, który dał początek Dziennikowi Internautów :)


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *