Social Ninja przybywajcie! Nadchodzi Social Media Show

02-02-2017, 20:35

W STARTERZE po raz czwarty pojawią się osobistości kreujące trendy w mediach społecznościowych w Polsce. Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER zaprasza na Social Media Show, które potrwa od 27 lutego do 3 marca. W gronie ekspertów znajdują się m.in. Konrad Ozdowy i Patric Deba, założyciele Mustache.pl czy przedstawiciel marki Red Bull.

Czas zwiększonych wydatków zbliża się nieubłaganie.

>> Sprawdź konto z kartą otwartą na dzisiaj <<

0 zł za prowadzenie rachunku, użytkowanie karty debetowej i wypłaty gotówki!


Pięć dni intensywnych spotkań, grono wybitnych prelegentów, masa inspiracji, ponad tysiąc postów z hashtagiem #SocialMediaShow i blisko 500 uczestników – to efekty zeszłorocznej edycji Social Media Show. Dla uczestników czwartej odsłony także nie powinno zabraknąć wrażeń!

Konferencja Social Media Show to święto marketingu i mediów społecznościowych, organizowane co roku przez Gdański Inkubator Przedsiębiorczości STARTER. Podczas intensywnego tygodnia zaproszeni prelegenci opowiedzą o socialowych trendach, zarządzaniu kryzysami oraz podsumowują ubiegłoroczne działania social managerów – zapowiada Sara Miotk z Gdańskiego Inkubatora Przedsiębiorczości STARTER.

W dniach od 27 lutego do 3 marca odbędzie się 5 wyjątkowych wydarzeń. A wśród nich: „Creative Morning” z założycielami Mustache.pl: Konradem Ozdowy i Patricem Deba, którzy zdradzą sekrety wprowadzenia nowej marki na rynek. Tego samego dnia, podczas „Creative People/Creative Ideas”, o trendach marketingowych opowiedzą Anna Ratajczak-Piotrowska i Tomasz Piotrowski z agencji Beeffective, Artur Smolicki (newCreative) oraz Jagoda Prętnicka – Markiewicz z SentiOne:

– Social Media Show co roku przyciąga spore grono social managerów i fanów nowych mediów. Cieszymy się, że jesteśmy częścią wydarzenia i będziemy mogli pokazać socialowym ninja liczne zastosowania monitoringu w ich codziennej pracy – zapowiada Jagoda Prętnicka – Markiewicz z SentiOne, który oferuje monitoring Internetu dla 2000 marek w ponad 20 krajach.

W ramach Social Media Show odbędzie się także spotkanie „Edu Generator”, na którym prowadzący nauczyciele wraz z ekspertami poruszą temat wykorzystania nowych mediów w komunikacji z uczniami. A to dopiero część zaplanowanych wydarzeń:

– Następne dni konferencji jeszcze bardziej podkręcą socialowe tempo. Środowe spotkanie, 1 marca, poświęcimy ciemnej stronie marketingu. Podczas tego wydarzenia uczestnicy, wraz z Karoliną Janik i Karoliną Szafarz z agencji Personal PR, przeanalizują sytuacje kryzysowe w mediach społecznościowych, z Łukaszem Murawskim (Studio 102) poszukają największych grzechów brandingu, natomiast z Adamem Szostek, reprezentującym Redbulla, odkryją nietypową stronę blogosfery. A to jeszcze nie wszystko, co przygotowaliśmy – dodaje Sara Miotk, koordynatorka Social Media Show ze STARTERA.



Sprawdź, który bank może zaproponować Ci najtańsze kredyty gotówkowe, najlepsze kredyty hipoteczne, kredyty dla firm, bezpłatne konta osobiste, konta firmowe czy najlepiej oprocentowane lokaty >>
Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
To warto przeczytać








  
znajdź w serwisie

RSS  
RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy  
Jak czytać DI?
RSS
Copyright © 1998-2021 by Dziennik Internautów Sp. z o.o. (GRUPA INFOR PL) Wszelkie prawa zastrzeżone.