Social Media Poland - cykl otwartych konferencji dla fanów nowych mediów

27-03-2012, 12:27

Kraków został wybrany jako punkt na mapie Polski, w którym 4 kwietnia odbędzie się pierwsze spotkanie z cyklu Social Media Poland. Każdej konferencji towarzyszyć będzie wcześniej ustalony temat przewodni. Już w kwietniu prelegenci związani z nowymi mediami poruszą temat: Siła rażenia Social Media - propaganda. Fenomen Memów, Acta, zbiorowy lincz i "śmierć internetowa".

Spotkania mają na celu zgromadzenie środowiska związanego z branżą social media oraz osób odpowiedzialnych za promocję i właścicieli firm, którzy chcieliby rozpocząć promocję swojej firmy za pośrednictwem nowych mediów. W kolejnych miesiącach szansę na udział w wydarzeniu będą mieli również mieszkańcy Warszawy, Tychów i innych miast Polski. Celem jest integracja środowisk regionalnych oraz rozpowszechnianie wiedzy i wymiana doświadczeń związanych z nowymi mediami.

Uczestnicy pierwszej edycji Social Media Poland będą mieli możliwość "poznać" siłę rażenia social media w kontekście aktualnych tendencji, zjawisk i trendów widocznych w społecznościach internetowych. Narodziny ruchu na przykładzie sporu o ACTA, lincz na osobach publicznych, fenomen memów przedstawione zostaną z punktu widzenia specjalistów z różnych środowisk.

Czytaj też: Fanpage Trender zmienia się w Sotrender

Swoim zdaniem podzielą się:

1. Bartłomiej Rak - prowadzi blog ekspercki Socjomania.pl, w ramach którego edukuje z zakresu działań w internecie. Swoje doświadczenie zdobywał w Zespole ds. Internetu ING Banku Śląskiego, agencji reklamowej, Supremum Group oraz agencji interaktywnej Someday Interactive której był współtwórcą.
2. Anna Rejkowicz - Strategy Planner w krakowskiej agencji Pride And Glory Interactive, doświadczenie zdobywała w Agencji Demo Effective Launching.
3. Maria Pawlikowska - Pride&Glory - filmoznawca i aktorka, a na co dzień Content Designer w krakowskiej agencji Pride And Glory Interactive, Copywriter Roku (Złote Orły 2011 r.)
4. Szymon Szymczyk – absolwent dziennikarstwa i komunikacji społecznej UJ, prowadził działania PR online i offline oraz word-of-mouth-marketing, współtwórca "Kodeksu współpracy z blogerami", był redaktorem pisma o biznesie technologicznym Proseed Magazine.
5. Michał Pałasz - doktorant UJ prowadzący zajęcia z PR i marketingu kultury; od 2009 r. specjalista social media - pracuje jako freelancer, doradca, szkoleniowiec, social media manager, obecnie w Teatrze Łaźnia Nowa w Krakowie.

Więcej informacji można znaleźć na stronie: socialmediapoland.pl/

Stałym miejscem spotkań w Krakowie będzie Drukarnia Jazz Club ul. Nadwiślańska 1. Głównym organizatorem konferencji jest Social Media London Style, a krakowską edycję koordynuje Katarzyna Orzechowska. Partnerem wydarzenia jest Agencja HarmoniquePR.


Następny artykuł » zamknij

NK nadal zarabia. Na czym?

Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy