Nie własny przekaz, a słuchanie skarg i pochwał użytkowników są według Randi Zuckerberg odpowiednią formą interakcji w mediach społecznościowych.
- Jeśli używasz mediów społecznościowych, miej pewność, że odpowiadasz ludziom i nawiązujesz prawdziwą konwersację, a nie jednokierunkowy przekaz - zalecała Zuckerberg w rozmowie z Advertising Specialty Institute Radio.
Jej zdaniem wiele marek błędnie rozpoznaje potrzeby użytkownika, w które rzadko wpisuje się chęć informowania o wszystkich nowościach dotyczących konkretnej firmy. Dostarcz produkt tak użyteczny, by ludzie chcieli go używać na okrągło, jak e-maila - powiedziała Zuckerberg.
- Skup się na budowaniu marki, a nie na byciu fajnym i wyluzowanym - przekonywała siostra twórcy Facebooka. Zdaniem Zuckerberg w najbliższej przyszłości najciekawsze okazje związane z rynkiem społecznościowym oraz promocją marek, będą się pojawiały na rynku mobilnym. Jak jednak przyznaje, na razie sama nie wie, gdzie dokładnie całość będzie zmierzała.
- Widzimy tylko wierzchołek góry lodowej związanej z telefonami - powiedziała Randi Zuckerberg, która od kilku miesięcy prowadzi własną firmę R to Z Media, pomagającą przedsiębiorcom w odpowiedni sposób wykorzystywać media społecznościowe. Do sierpnia tego roku siostra twórcy Facebooka zajmowała się marketingiem w witrynie brata.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|