Ponad 5 mln internautów odwiedza strony dla rodziców oraz osób spodziewających się dziecka. W ciągu czterech ostatnich lat ta liczba zwiększyła się prawie ośmiokrotnie - wynika z opublikowanego przez PBI raportu. Wbrew pozorom, dużą rolę odgrywają mężczyźni.
reklama
Serwisy dla rodziców (serwisy parentingowe) to w ostatnich latach dynamicznie zyskująca na popularności kategoria witryn internetowych. Dostarczają one kompleksowych informacji zarówno na temat planowania ciąży, jak i rozwoju, wychowania oraz zdrowia dziecka. Obecność ogłoszeń, porad ekspertów, informacji kulturalnych i narzędzi społecznościowych (profile, blogi, grupy wsparcia) sprawia, że zagląda na nie już co czwarty internauta lub internautka.
Z serwisów parentingowych częściej korzystają kobiety (60%) niż mężczyźni. Należy jednak zwrócić uwagę, że mężczyźni stanowią aż 40% użytkowników takich stron, mimo że wydają się być one adresowane wyłącznie do kobiet. Najliczniejszą grupą użytkowników są osoby w wieku 25-34 (1/3 wszystkich użytkowników). Tylko kilka procent użytkowników stanowią osoby w wieku 55+, czyli potencjalni dziadkowie.
Największy udział wśród osób odwiedzających serwisy dla rodziców i osób spodziewających się dziecka mają mieszkańcy wsi (32%). Tylko 13% użytkowników stanowią mieszkańcy dużych miast powyżej 500 tysięcy mieszkańców.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*