Jeden z największych serwisów rekrutacyjnych w Polsce „zatrudnił” sztuczną inteligencję. W najbliższych miesiącach działania rekruterów zaczną wspierać rozwiązania oparte na narzędziach analizujących zachowania użytkowników i rozpoznających ich potrzeby.
reklama
Serwis GoldenLine, jako dostawca narzędzi rekrutacyjnych dla pracodawców i platforma umożliwiająca kandydatom założenie profilu zawodowego, zintensyfikował prace nad usprawnieniem swoich algorytmów.
Dlaczego? Przy skali sięgającej ponad 2,7 mln profili zawodowych niezbędna jest dokładna i głęboka analiza danych serwisu, oparta na mechanizmach machine learningowych, aby kandydaci otrzymywali najlepiej dopasowane oferty pracy - w formie propozycji składanych bezpośrednio przez rekrutera lub ogłoszeń publikowanych w serwisie.
Dzięki mechanizmom deep learning oraz machine learning możliwe jest dotarcie do wiedzy głęboko ukrytej w danych, związanej z algorytmami dopasowującymi umiejętności kandydatów z ofertami pracy. Dojście do tak gruntownych informacji stanowi wyzwanie nawet dla najlepszych ekspertów, a często zwyczajnie nie jest dostępne przy ręcznej analizie. Przy skali milionów profili zawodowych założonych w serwisie algorytmy uczenia maszynowego potrafią świetnie zautomatyzować proces, który człowiekowi zająłby tysiące godzin.
Rekrutujący, a pośrednio kandydaci, którzy założyli profile w serwisie GoldenLine skorzystają z zalet automatyzacji już niebawem. Wdrożenie przez GoldenLine platformy Storyteller oferowanej przez firmę Datumo wraz z algorytmami AI potrwa nie więcej niż 4 miesiące.
Źródło: GoldenLine
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|