Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Nawet 8-10 osób zgłaszało się na jedno miejsce w letniej edycji Akademii e-Seniora UPC - poinformowała firma UPC Polska, podsumowując niedawno przeprowadzone szkolenia z internetu, podczas których udział wzięło 450 starszych osób. Organizator rozpoczął już sesję jesienną dla seniorów, a w październiku odbędzie się kolejny nabór.

W sesji jesiennej, która rozpoczęła się 12 września br. i potrwa do połowy listopada br., kursy ukończy kolejnych 800 uczestników. W pierwszej kolejności będą to osoby z list rezerwowych stworzonych podczas pierwszej tegorocznej edycji.

Najbliższy nabór na zajęcia odbędzie się w październiku br. Szkolenia odbędą się w 12 pracowniach internetowych UPC w 10 miastach Polski: w Krakowie, Szczecinie, Gdańsku, Warszawie, Wrocławiu, Kielcach, Katowicach, Opolu, Lublinie i Bydgoszczy.

Akademia e-Seniora jest realizowana we współpracy z Akademią Rozwoju Filantropii. Szkolenia te wpisują się w program W jednej społeczności (In the community), realizowany także w innych krajach, w których działa firma. Propaguje równe szanse dla wszystkich w dotarciu i korzystaniu z nowoczesnych technologii.

Już w pierwszej edycji organizatorzy zapowiadali otwarcie strony internetowej przeznaczonej dla uczestników kursów i innych seniorów zainteresowanych nowymi technologiami. Miała ona zostać uruchomiona do końca września. Niestety do dziś pod adresem www.akademiaeseniora.pl widnieje tylko lakoniczne "zapraszamy wkrótce".

Akademia e-Seniora jest realizowana w ramach projektu prospołecznego UPC Polska - Tęczowa Akademia, prowadzonego od kilku lat. Do tej pory, w kursach internetowych organizowanych przez UPC wzięło udział około 3,5 tysiąca dzieci i młodzieży oraz 450 seniorów (podstawy internetu, kursy html, bezpieczeństwo w internecie).

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: UPC