Firma home.pl stworzyła Sellastik - narzędzie, które nawet w 30 minut umożliwia otwarcie sklepu internetowego wyposażonego m.in. w szybkie i bezpieczne płatności Tpay. Czy to rozwiązanie przyspieszy dojście do prognozowanych na ten rok 70 tys. sklepów internetowych w Polsce?
W ciągu sześciu pierwszych miesięcy tego roku przybyło ok. 3,3 tys. nowych sklepów internetowych i prognozuje się, że na koniec 2024 r. będzie ich już ponad 70 tys.
Konkurencja rośnie z miesiąca na miesiąc. Na szczęście jednocześnie poprawia się kondycja polskich e-sklepów, coraz więcej z nich stawia na dobre doświadczenie konsumenta, m.in. związane z procesem płatności. To sprawia, że próg wejścia na rynek rośnie, nie tylko pod względem finansowym. Sellastik pomoże wielu sklepom pokonać pierwsze przeszkody – przekonuje Magdalena Stranz-Sobalkowska, Chief Commercial Officer w Tpay.
Według home.pl rozwiązanie to spełnia oczekiwania dwóch dużych grup przedsiębiorców.
Przede wszystkim mniejszych firm, twórców i osób prowadzących małe biznesy, którzy dotąd nie korzystali z rozwiązań e-commerce z powodu skomplikowania dostępnych narzędzi lub wysokich kosztów.
Pomoże również sklepom, które chcą rozszerzyć swoją działalność o kolejny kanał sprzedaży.
Ponad połowa badanych konsumentów zwraca uwagę na dostępne w sklepie płatności, a u jednej czwartej szeroki wachlarz oferowanych metod płatności wpływa na przekonanie, że dany sklep jest wiarygodny. Dzięki połączeniu Sellastik z Tpay, wygodne, bezpieczne i szybkie płatności są na wyciągnięcie ręki dla każdego przedsiębiorcy – zapewnia Magdalena Stranz-Sobalkowska, Chief Commercial Officer w Tpay.
Możliwości Sellastik obejmują:
Przedsiębiorcy korzystający z Sellastik będą mogli zaoferować swoim klientom wszystkie najpopularniejsze metody płatności, takie jak: BLIK, portfele cyfrowe Google Pay i Apple Pay, karty płatnicze czy przelewy bankowe.
Mają także możliwość udostępniania płatności odroczonych, które stały się nieodzownym elementem nowoczesnych sklepów internetowych.
Czy Sellastik przypadnie sprzedawcom do gustu tak samo, jak popularne dziś platformy sprzedażowe?
Na pewno zwróci uwagę debiutantów rynkowych, a także osób, które chcą połączyć istniejącą już stronę ze sklepem. Zarówno ci duzi, jak i mniejsi gracze, a także nowi i doświadczeni potrzebują bazowego zestawu rozwiązań, wśród których są płatności online. Każda kolejna współpraca między dostawcami usług dla e-commerce, takimi jak home.pl i Tpay, może zwiększyć szansę na dalszy rozwój tego rynku w Polsce.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
Polacy rejestrują coraz więcej nowych aut. Wzrost rok do roku jest dwucyfrowy
|
|
|
|
|
|