Search Marketing Week to intensywny 5-dniowy event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego, który odbędzie się w maju w Warszawie. Uczestnicy poznają szereg zagadnień z zakresu Usability, SEO, e-mailingu i e-handlu.
W dniach 17-21 maja 2010 w biurowcu Rondo One w Warszawie odbędzie się cykl intensywnych szkoleń Search Marketing Week. Podczas 5 dni warsztatów poruszona zostanie tematyka szeroko rozumianego e-marketingu, a w szczególności:
* SEO i pozycjonowanie PRO,
* PPC i Google AdWords,
* Użyteczność Stron Internetowych – Usability,
* Newslettery i E-Mail Marketing,
* Analityka internetowa – Google Analytics,
* Prowadzenie i promocja sklepów internetowych.
W projekt Search Marketing Week zaangażowało się już kilkanaście firm i portali z Polski oraz Irlandii. Wśród prowadzących znajdą się m.in. Tomasz Fronczak (autor książek i publikacji o marketingu internetowym), Wojciech Kyciak (autor książek poświęconych sklepom internetowym i sprzedaży na Allegro, praktyk e-commerce), Piotr Jarosz (twórca i właściciel serwisu sklepy24.pl) i Bartek Berliński (Search Marketing konsultant w grupie Allegro.pl).
SMW to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę doradczą MaxROY.com. W ramach eventu istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Z uwagi na intensywność projektu, przez pierwsze trzy dni szkolenia zorganizowane będą w dwóch równoległych ścieżkach. Szczegóły znaleźć można pod adresem www.SearchMarketingWeek.com.
Polecamy:
Praca w IT
|
Tanie loty
|
Bukmacherzy
|
Multilac Baby
|
REMÉ kolagen do picia
Wirtualne biura w Warszawie
Artykuł może zawierać linki partnerów, umożliwiające rozwój serwisu i dostarczanie darmowych treści.
Stopka:
© 1998-2025 Dziennik Internautów Sp. z o.o. Wszelkie prawa zastrzeżone.