Oddział zajmujący się produkcją paneli LCD Samsunga generuje coraz większe straty - poinformowała agencja Reuters. Korporacja przyznała, że rozważa różne sposoby rozwiązania tego problemu.
reklama
Poprawie wyników Samsunga na rynku paneli LCD nie sprzyja mocna konkurencja na chińskim rynku. Systematycznie spada również zainteresowanie telewizorami.
Podczas gdy wyświetlacze ciekłokrystaliczne LCD cieszą się coraz mniejszą popularnością, Samsung czy LG wiążą swoją przyszłość głównie z technologią OLED. Już teraz rozwiązania tego typu znaleźć można m.in. w nowoczesnych smartfonach, jednak ze względu na stosunkowo wysoką cenę, ich ekspansja następuje bardzo powoli.
- Wewnętrznie rozważamy wiele różnych opcji rozwiązania problemów, jednak żadne wiążące decyzje jeszcze nie zapadły - powiedział rzecznik prasowy Samsunga James Chung. Wcześniej mówiło się, że południowokoreański producent może wyłączyć z firmy swój dział produkujący ekrany LCD, który w ubiegłym roku wygenerował stratę operacyjną przekraczającą 891 milionów dolarów.
Jak informowaliśmy niedawno, części zysków ze sprzedaży nowoczesnych telewizorów domagają się również dostawcy usług internetowych. Jedna z koreańskich firm tego typu stwierdziła, że urządzenia takie mocno obciążają sieć, co zmusza do kolejnych inwestycji w infrastrukturę sieciową. Telewizory z dostępem do internetu są jak w pełni załadowane ciężarówki dominujące na internetowej autostradzie, co spowalnia ogólną prędkość - tłumaczył przedstawiciel koreańskiego KT w rozmowie z agencją Reuters.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|