Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Lenovo chce się skupić na nowej generacji telewizorów

09-02-2012, 07:54

Drugi co do wielkości producent pecetów na świecie poinformował, że w przyszłości zamierza się skupić na tworzeniu nowoczesnych telewizorów. Lenovo chce rozpocząć sprzedaż tego typu urządzeń od swojego lokalnego rynku w Chinach.

robot sprzątający

reklama


Yang Yuanqing szefujący Lenovo powiedział w czwartek, że jego firma będzie tworzyła kolejną generację nowoczesnych telewizorów dla Chin. Jednocześnie nie ma na razie planów związanych z wyjściem na inne rynki.

Czytaj także: Apple wyprzedza HP

- Skupimy się na Chinach, jeśli chodzi o urządzenia smart TV. Globalnie udostępnialiśmy już tablety PC - powiedział Yuanqing w rozmowie z agencją Reuters. - Nasze smartfony wciąż są sprzedawane tylko w Chinach, jednak chcemy je również udostępniać na rozwijających się rynkach.

Wyjście z urządzeniami smart TV na nowe rynki nie będzie jednak tak łatwe, jak w przypadku telefonów czy tabletów. Musimy rozejrzeć się za dobrymi dostawcami treści i operatorami, by móc sprzedawać telewizory za granicą - powiedział dyrektor generalny Lenovo. Wcześniej firma informowała, że zamierza stać się również największym producentem pecetów na świecie.

W tym tygodniu Lenovo chwaliło się również osiągnięciem zysków na poziomie 153,36 miliona dolarów w ostatnim kwartale ubiegłego roku. To aż o 54% więcej niż 99,65 miliona dolarów jeszcze rok wcześniej. Według IDC w ostatnim kwartale 2011 roku Lenovo wyprodukowało 13,01 miliona pecetów, co dawało firmie udziały w tym rynku na poziomie 14,04%.

Czytaj także: Zestaw telewizyjny od Lenovo z nowym Androidem


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lenovo, Reuters