Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Salony Karen S.A. zmienią swoje szyldy

25-02-2009, 23:16

Dostawcy technologii mobilnych w Polsce Salony Karen S.A. będą działały pod marką Komputronik. Faktycznym ich operatorem będzie jednak nadal Karen S.A.

Jednym z rezultatów zmiany marki ma być poszerzenie dotychczasowej oferty sklepów. Bez zmian mają pozostać warunki gwarancji i serwisu dla produktów kupionych w Karen S.A. Jak zapowiadają przedstawiciele firm, salony działające pod nowym szyldem będą realizować wszelkie ewentualne roszczenia serwisowe na poprzednich zasadach.

Przeprowadzono już próby ujednolicenia dwóch opisywanych marek. W poznańskim Centrum Handlowym Panorama zamieniono szyld salonu Karen. W efekcie tego miał nastąpić 100-procentowy wzrost sprzedaży.

Wyniki badań przesłane przez opisywane firmy pokazują, że rozpoznawalność marki Komputronik w jej grupie docelowej sięga 60%, zaś znajomość tej marki deklaruje nieco ponad połowa potencjalnych klientów. W przypadku Karen rezultaty te wynoszą, odpowiednio, 21% oraz 15%.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: informacja prasowa