Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Ruszyła internetowa platforma zakupowa dla aptek

23-09-2015, 21:59

Branża farmaceutyczna przenosi się do internetu, a wraz z nią idea targów. Niedawno uruchomiono wirtualną halę targową ze specjalnymi ofertami dla aptek.

Contact Pharm Internetowe Targi Farmaceutyczne to trwające non-stop targi online dla aptek, punktów aptecznych, sklepów zielarskich oraz zielarsko-medycznych. Na wirtualnej hali targowej farmaceuci codziennie zamawiają produkty renomowanych producentów, korzystając z dodatkowych rabatów do warunków handlowych, które mają uzgodnione z hurtownią.

– Realizując telefoniczne kampanie sprzedażowe, zrozumiałam, że najwyższa pora dać aptekom wygodne narzędzie, platformę zakupową, z której mogłyby one korzystać 
o dowolnej porze dnia i nocy, znajdując tam te same oferty, które przedstawiamy im telefonicznie. W ten sposób powstała idea targów w internecie – wirtualnej hali 
z rabatami i gratisami dla aptek – mówi Beata Waga, Członek Zarządu Contact Pharm, od 11 lat związana z branżą farmaceutyczną. I choć pierwsza, ograniczona w czasie edycja targów miała miejsce równo trzy lata temu, postanowiliśmy rozszerzyć ideę targów tak, by była to w istocie stała platforma zakupowa dostępna dla farmaceutów 24 godziny na dobę, przez siedem dni w tygodniu – tak jak każdy sklep internetowy.

Jak to działa?

Aby zapoznać się z ofertą targową i złożyć zamówienie, apteka dokonuje bezpłatnej rejestracji. Wchodząc na halę targową może sprawdzać pakiety promocyjne wg wystawców albo skorzystać 
z wyszukiwarki lub alfabetycznego indeksu produktów. Ponadto, zaraz po zalogowaniu, apteka widzi najlepsze oferty pogrupowane w trzy kategorie: top oferty, czyli bestsellery sprzedażowe, produkty sezonowe oraz cenowe okazje. Dzięki zastosowaniu takich mechanizmów, korzystanie z platformy jest intuicyjne i wygodne uważają twórcy platformy. Wskazują także na niezależność od któregokolwiek z dystrybutorów, co oznacza, że zamawiający może zrealizować złożone na targach zamówienie w dowolnej hurtowni.

Liczba wystawców nie jest stała i zależy od aktualnie realizowanych kampanii – w momentach kumulacji na targach swoje oferty prezentowało w jednym czasie blisko 30 firm oferujących łącznie około 600 produktów. Obecnie na hali targowej wystawia się 13 producentów, w tym m.in. Pierre Fabre, Domowa Apteczka, Glenmark, Polski Lek, Langsteiner czy Farmapia, których propozycje obejmują w sumie około 300 produktów w specjalnych pakietach i atrakcyjnych cenach. W bazie targów zarejestrowanych jest blisko 3 tys. aptek, punktów aptecznych i sklepów zielarskich oraz zielarsko-medycznych. Oferta targów skierowana jest do szerokiej grupy niemal 16 tys. podmiotów bez względu na ich powiązania z hurtowniami.

contactpharmtargi.pl


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:




fot. Freepik



fot. stockking




fot. Freepik



fot. DCStudio