Od dziś w sieci można oglądać nowy program „HajFajf”, w którym artyści, liderzy opinii, politycy, a także mniej znane, ale barwne postacie przedstawiają swoje kulturalne „TOP 5”.
Ponadto produkowane będą formaty: „Miejski Groove”, sonda uliczna, gdzie mieszkańcy największych polskich miast pytani są o różne popkulturowe zjawiska, oraz „Wywiady w stereo”, czyli niecodzienne zestawienia osobowości życia publicznego odpowiadających na te same pytania.
W sumie planowana emisja obejmie 5 odcinków w ciągu miesiąca. Wszystkie umieszczane będą na platformie YouTube (youtube.com/user/wwwstereopl). Każdy ma trwać 3-5 minut. W najbliższej perspektywie twórcy wideocastu zamierzają wprowadzić interaktywne elementy, widzowie będą mogli polecić kulturalny gadżet gościom i wymyślić dla nich dedykację, która następnie zostanie przekazana gwiazdom w trakcie nagrania.
W premierowym odcinku piosenkarka Ewa Farna zdradza swoje muzyczne inspiracje.
Za realizację odpowiedzialna jest agencja Fast Forward Communication.
Patronem programów jest sklep internetowy Stereo.pl.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|