Ponad 20-procentowy wzrost sprzedaży zanotowało RRC Poland w I kwartale 2010 w porównaniu z tym samym okresem ubiegłego roku. Najszybszy wzrost przychodów dystrybutor zaawansowanego sprzętu IT oraz oprogramowania zanotował w przypadku produktów do zabezpieczania sieci w firmach oraz instytucjach (wzrost o 82%). Dużo lepsze wyniki RRC Poland zanotowało także w dziale sprzętu sieciowego (66%) - poinformowali przedstawiciele firmy.
reklama
Poprawa ubiegłorocznych rezultatów, choć w mniejszym stopniu, udała się dystrybutorowi ponadto w segmencie systemów do automatycznej identyfikacji danych i w przypadku serwerów. Dostawcy udało się również zrealizować zakładaną sprzedaż produktów marki Avaya, które niedawno zostały wprowadzone do oferty.
- Wyraźnie widać, że przedsiębiorstwa oraz instytucje odblokowały budżety na zakup sprzętu i oprogramowania - mówi Radosław Pruchnik, Dyrektor Generalny RRC Poland. - Co ważne, dominuje sprzedaż dotycząca projektów informatycznych o wartości powyżej 10 000 USD. Być może w ten sposób użytkownicy instytucjonalni odrabiają straty w rozwoju infrastruktury IT, jakie ponieśli w pierwszym roku światowego kryzysu. Korzystne trendy powinny utrzymać się w kolejnych tygodniach, gdyż zdecydowanie wzrosła liczba zapytań ofertowych.
Zarząd RRC Poland przewiduje dalszy, kilkudziesięcioprocentowy wzrost przychodów w II kwartale br. w stosunku do pierwszych trzech miesięcy roku. Jeśli obecne trendy rynkowe utrzymają się w kolejnych kwartałach, przychody RRC w całym 2010 roku przekroczą zakładane plany. W 2009 roku RRC Poland zanotowało kilkuprocentowy wzrost przychodów w stosunku do roku 2008.
RRC Poland prowadzi dystrybucję produktów sieciowych, sprzętu i oprogramowania takich marek, jak: Cisco, 3Com, Allied Telesis, ZyXEL, CheckPoint, IBM, Trend Micro, SonicWall, Motorola/Symbol, Oneil, Zebra czy Xplore.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|