Kanadyjski producent zaprezentował w Azji nowego smartfona, który jednak nie rzuca na kolana, jeśli chodzi o parametry techniczne czy innowacyjność. Urządzenie przeznaczone jest dla krajów rozwijających się.
reklama
RIM, który wciąż nie zaprezentował nawet dokładniejszych planów powrotu do zyskowności, udostępnił nowego smartfona na rynku w Azji. Właśnie tam konkurencja jest na razie najmniejsza.
Według serwisu BGR India sprzęt bazuje na platformie BlackBerry OS 7.1 i może się pochwalić ekranem QVGA o przekątnej 2,44 cala. Smartfon obsługuje również sieci Wi-Fi, 2G oraz posiada wbudowaną kamerę o rozdzielczości dwóch megapikseli.
Smartfon nie zachwyca parametrami, jednak w przypadku rynków azjatyckich RIM skupiało się przede wszystkim na zaoferowaniu atrakcyjnej ceny. Urządzenie dostępne ma być za około 215 dolarów, a biorąc pod uwagę niewielką konkurencję w Azji i bardzo dużą populację, sprzęt może szybko znaleźć swoich nabywców.
Warto przypomnieć, że wyniki RIM na rozwiniętych rynkach w Stanach Zjednoczonych i Europie wyglądają bardzo źle. Analityk Peter Misek z firmy Jefferies w notce dla klientów wyliczył niedawno, że oddział RIM zajmujący się sprzętem wyda około 4% więcej niż zarobi w tym roku. Również kolejne obniżki cen smartfonów, na które brakuje klientów, mocno obniżają marże kanadyjskiej firmy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|