Renault stawia na sprzedaż tanich aut w sieci

GazetaPrawna.pl 04-03-2011, 17:55

Renault zacznie sprzedawać najtańsze modele aut w sieci, aby obronić pozycję lidera na szybko rozwijającym się w Europie rynku nisko kosztowych samochodów. Zagrożeniem są oferty prezentowane przez rywali, w tym PSA Peugeot Citroen - podaje agencja Bloomberg.

Jak zapowiedział Gerard Detourbet, szef nisko kosztowego programu Entry, sprzedaż w internecie obejmie w pierwszej kolejności Dacię. Wielu naszych klientów wie, czego szuka, zanim jeszcze pojawi się w naszym salonie, dlatego sprzedaż w sieci ma swoje uzasadnienie – dodaje Detourbet.

Tymczasem Peugeot, największy producent samochodów we Francji, rozważa sprzedaż wyłącznie w sieci modeli swoich pojazdów, które zamierza budować wspólnie z chińską spółką China Changan Automobile Group – oświadczył Jean-Marc Gales, szef sprzedaży grupy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie.

Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Renault stawia na sprzedaż tanich aut w sieci

gazeta prawna


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy