Renault zacznie sprzedawać najtańsze modele aut w sieci, aby obronić pozycję lidera na szybko rozwijającym się w Europie rynku nisko kosztowych samochodów. Zagrożeniem są oferty prezentowane przez rywali, w tym PSA Peugeot Citroen - podaje agencja Bloomberg.
Jak zapowiedział Gerard Detourbet, szef nisko kosztowego programu Entry, sprzedaż w internecie obejmie w pierwszej kolejności Dacię. Wielu naszych klientów wie, czego szuka, zanim jeszcze pojawi się w naszym salonie, dlatego sprzedaż w sieci ma swoje uzasadnienie – dodaje Detourbet.
Tymczasem Peugeot, największy producent samochodów we Francji, rozważa sprzedaż wyłącznie w sieci modeli swoich pojazdów, które zamierza budować wspólnie z chińską spółką China Changan Automobile Group – oświadczył Jean-Marc Gales, szef sprzedaży grupy podczas salonu motoryzacyjnego w Genewie.
Więcej szczegółów w Gazecie Prawnej w artykule pt. Renault stawia na sprzedaż tanich aut w sieci
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|