Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Google wprowadza w swoim programie skierowanym do reklamodawców (Google AdWords) nowy format reklam - click-to-play video.

Reklamy wideo w sieci Google AdWords będą mogły być emitowane zarówno w modelu CPC (płatne od kliknięcia), jak i CPM (płatne za odsłony). Reklamodawcy będą mogli także wybierać, czy mają być emitowane na konkretnej stronie, czy też na sieci stron powiązanych tematycznie z reklamowanym produktem oraz powiązanych geograficznie.

Odbiorcy reklam będą mieli nad nimi całkowitą kontrolę - zapewniają przedstawiciele Google. Po załadowaniu się strony z reklamą zobaczą oni tylko statyczny obrazek. Aby ujrzeć film reklamowy trzeba będzie go samemu uruchomić (przez kliknięcie w odpowiedni przycisk). Ponadto każdą reklamę będzie można zatrzymać, regulować głośność dźwięku, bądź od razu przejść na stronę reklamodawcy klikając w reklamę.

Przykładowy plik można zobaczyć na blogu Inside AdWords

Na razie reklamy wideo będą dostępne tylko dla reklamodawców z USA, Kanady i Japonii.

Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Inside AdWords