Sprzedaż internetowa i telefoniczna jest obecnie na tyle popularna, że niekiedy stanowi wręcz silną konkurencję dla sklepów stacjonarnych. W tej wyjątkowej branży należy jednak dysponować wieloma umiejętnościami i nowoczesnymi technologiami, by móc działać sprawnie i zapewnić sobie stabilną pozycję na rynku. Z pewnością należą do nich rejestratory rozmów telefonicznych. W jaki sposób ułatwiają pracę firmom?
Jak sama nazwa wskazuje, rejestratory rozmów służą do nagrywania rozmów – najczęściej radiowych i telefonicznych. Urządzenia te posiadają wiele zaawansowanych funkcji, dzięki czemu doskonale sprawdzają się jako narzędzie pracy sektora finansowego, usługowego, służb ratunkowych, policji czy wojska. W firmach typu call center są nieocenioną pomocą w kontrolowaniu jakości obsługi klienta i weryfikacji potrzeb lub problemów klientów.
Firmy zajmujące się telefoniczną sprzedażą produktów i usług oraz obsługą klienta są obecnie bardzo popularne. Liczna konkurencja na rynku powoduje, iż praca ta jest niezwykle wymagająca, stresująca i związana z nieustannym podnoszeniem standardów. Rejestratory rozmów są urządzeniami, które w znacznym stopniu pomagają podnieść poziom obsługi i nie tylko. Ich podstawową funkcją jest możliwość zapisywania rozmów, obrazów ekranów oraz ich archiwizację i późniejsze odtwarzanie. Tego typu zabiegi często wykorzystywane są jako materiał szkoleniowy do wskazania prawidłowo przeprowadzonej rozmowy z klientem lub tej, w której rozmówca popełnił wiele marketingowych błędów. Zapis konwersacji może stanowić także dowód na zawarcie umowy lub materiał weryfikujący zasadność reklamacji.
Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań w kwestii rejestracji rozmów. Jednym z bardziej interesujących jest system RedBox, który oferuje pakiety w postaci oprogramowań, jak i samych urządzeń. Jego innowacyjność polega na wykorzystaniu wielu praktycznych funkcji, takich jak: odsłuchiwanie rozmów w czasie teraźniejszym, dodatkowe informacje o nagraniu (data i czas rozmowy, numer telefonu, pracownika etc.), zapętlanie rozmowy, dodanie komentarza czy rozszerzenie systemu do ponad 250 000 kanałów. Ponadto RedBox chroni wszystkie dane przed usunięciem i jest bardzo intuicyjny w obsłudze. Jego zastosowanie pozwala więc na wnikliwą analizę rozmów, zarówno pod kątem ich problematyki jak i zdolności pracowników w kwestii obsługi klienta.
Dzięki rejestratorom rozmów działania biur telefonicznych mogą być przemyślane i nieustannie monitorowane. Stanowi to nie tylko pewnego rodzaju motywację dla pracowników, ale także zabezpieczenie działalności firmy. Odpowiedni rejestrator rozmów telefonicznych to opłacalna inwestycja w rozwój działalności i optymalizację pracy na wielu stanowiskach.
Więcej szczegółowych informacji na temat rejestratora rozmów marki RedBox znajdą Państwo na stronie http://www.inlab.com.pl/menu/269,rejestratory-rozmow-telefonicznych-redbox należącej do firmy InLab BTH S.C.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|