Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Rejestratory rozmów telefonicznych i ich zastosowanie w marketingu

02-06-2017, 09:43

Sprzedaż internetowa i telefoniczna jest obecnie na tyle popularna, że niekiedy stanowi wręcz silną konkurencję dla sklepów stacjonarnych. W tej wyjątkowej branży należy jednak dysponować wieloma umiejętnościami i nowoczesnymi technologiami, by móc działać sprawnie i zapewnić sobie stabilną pozycję na rynku. Z pewnością należą do nich rejestratory rozmów telefonicznych. W jaki sposób ułatwiają pracę firmom?

rejestrator rozmów

Czym są rejestratory rozmów?

Jak sama nazwa wskazuje, rejestratory rozmów służą do nagrywania rozmów – najczęściej radiowych i telefonicznych. Urządzenia te posiadają wiele zaawansowanych funkcji, dzięki czemu doskonale sprawdzają się jako narzędzie pracy sektora finansowego, usługowego, służb ratunkowych, policji czy wojska. W firmach typu call center są nieocenioną pomocą w kontrolowaniu jakości obsługi klienta  i weryfikacji potrzeb lub problemów klientów.

 

W jaki sposób rejestratory usprawniają działania call center?

Firmy zajmujące się telefoniczną sprzedażą produktów i usług oraz obsługą klienta są obecnie bardzo popularne. Liczna konkurencja na rynku powoduje, iż praca ta jest niezwykle wymagająca, stresująca i związana z nieustannym podnoszeniem standardów. Rejestratory rozmów są urządzeniami, które w znacznym stopniu pomagają podnieść poziom obsługi i nie tylko. Ich podstawową funkcją jest możliwość zapisywania rozmów, obrazów ekranów oraz ich archiwizację i późniejsze odtwarzanie. Tego typu zabiegi często wykorzystywane są jako  materiał szkoleniowy do wskazania prawidłowo przeprowadzonej rozmowy z klientem lub tej, w której rozmówca popełnił wiele marketingowych błędów. Zapis konwersacji może stanowić także dowód na zawarcie umowy lub materiał weryfikujący zasadność reklamacji.

 

RedBox – optymalne rozwiązanie dla małych i dużych firm

Na rynku dostępnych jest wiele rozwiązań w kwestii rejestracji rozmów. Jednym z bardziej interesujących jest system RedBox, który oferuje pakiety w postaci oprogramowań, jak i samych urządzeń. Jego innowacyjność polega na wykorzystaniu wielu praktycznych funkcji, takich jak: odsłuchiwanie rozmów w czasie teraźniejszym, dodatkowe informacje o nagraniu (data i czas rozmowy, numer telefonu, pracownika etc.), zapętlanie rozmowy, dodanie komentarza czy rozszerzenie systemu do ponad 250 000 kanałów. Ponadto RedBox chroni wszystkie dane przed usunięciem i jest bardzo intuicyjny w obsłudze. Jego zastosowanie pozwala więc na wnikliwą analizę rozmów, zarówno pod kątem ich problematyki jak i zdolności pracowników w kwestii obsługi klienta.

Dzięki rejestratorom rozmów działania biur telefonicznych mogą być przemyślane i nieustannie monitorowane. Stanowi to nie tylko pewnego rodzaju motywację dla pracowników, ale także zabezpieczenie działalności firmy. Odpowiedni rejestrator rozmów telefonicznych to opłacalna inwestycja w rozwój działalności i optymalizację pracy na wielu stanowiskach.

 

Więcej szczegółowych informacji na temat rejestratora rozmów marki RedBox znajdą Państwo na stronie  http://www.inlab.com.pl/menu/269,rejestratory-rozmow-telefonicznych-redbox należącej do firmy InLab BTH S.C.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:





fot. Freepik




fot. Freepik



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag rejestrator rozmówtag komunikat firmy