Już niebawem klienci Poczty Polskiej będą mogli nadawać przesyłki z możliwością ich odebrania na stacji PKN ORLEN.
reklama
Poczta Polska i operator Stacja z Paczką podpisali strategiczną umowę na odbiór przesyłek Poczty Polskiej na stacjach paliw należących do PKN ORLEN.
Dzięki temu już w kwietniu 2015 roku klienci biznesowi Poczty Polskiej będą mogli nadawać przesyłki z możliwością ich odbioru na około 900 stacjach paliw ORLEN, które stanowią równomiernie rozmieszczoną w kraju sieć punktów odbiorczych. W pierwszym etapie współpracy Poczta Polska udostępni możliwość odbioru na stacjach paliw PKN ORLEN przesyłek Kurier48 z terminem doręczenia/wydania 48 godzin.
Usługa będzie dostępna również dla klientów indywidualnych Poczty Polskiej wysyłających paczki za pośrednictwem aplikacji Elektroniczny Nadawca bezpośrednio w placówkach pocztowych. Do końca 2015 roku sieć odbioru przesyłek nadawanych Pocztą Polską w ramach Stacji z Paczką obejmować będzie łącznie około 1100 stacji paliw.
źródło zdj.: PKN Orlen
Dziś Poczta Polska, oprócz dostaw kurierskich „door to door”, oferuje usługę „odbiór w punkcie” (w blisko 4200 placówkach pocztowych). Dzięki podpisanej umowie sieć będzie obejmowała łącznie ponad 5100 punktów (placówki Poczty Polskiej i stacje paliw PKN ORLEN), spośród których niemal 18% będą stanowiły placówki całodobowe.
- Dzięki podpisanej umowie z operatorem Stacja z Paczką chcemy jeszcze mocniej być obecni na rynku e-commerce. Klienci dzisiaj oczekują jak najszerszego wyboru sposobu otrzymania przesyłki. Dlatego równolegle rozwijamy trzy kanały dostępu do naszych usług. Pierwszy to serwis kurierski oferujący usługi door to door dla klientów indywidualnych i biznesowych. W ramach drugiego skupiamy się na zapewnieniu klientom dostępu do sieci placówek pocztowych wraz z urządzeniami samoobsługowymi. Trzeci segment to możliwość odebrania swoich e-zakupów na stacjach paliw PKN ORLEN i docelowo w punktach odbioru w ramach sieci retailowych – mówi Janusz Wojtas, członek zarządu Poczty Polskiej odpowiedzialny za sprzedaż i marketing.
Usługi paczkowo-kurierskie Poczty Polskiej z opcją „odbiór w punkcie” z roku na rok cieszą się coraz większą popularnością wśród klientów. Liczba tak odbieranych przesyłek wzrosła o blisko 500% rok do roku.
Przedstawiciele Poczty Polskiej sugerują też, że połączone możliwości rynkowe Poczty Polskiej i Stacji z Paczką otwierają perspektywę współpracy z największymi, światowymi graczami sprzedaży internetowej, jak Amazon czy Zalando.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|