Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

Powody dla których warto wysyłać kampanię SMS

28-04-2019, 07:30

Marketerzy robią, co mogą, aby ich działania były skuteczne i za każdym razem wnosiły element innowacji i zaskoczenia. Tymczasem SMSy to najprostszy, a zarazem jeden z najskuteczniejszych kanałów sprzedaży. Dlaczego warto wysyłać kampanię SMS?

kampanie sms

Skuteczność kampanii SMS 

Czy wiesz, że 95 % wysłanych wiadomości zostaje przeczytanych, co czyni SMSy jednymi z najskuteczniejszych form dotarcia do klienta? 160 znaków - tyle wystarczy, aby przygotować skuteczny komunikat sprzedażowy.

Kluczem jest personalizacja komunikatu oraz dostosowanie do potrzeb klienta. Ponadto kampania sms-owa powinna realizować przemyślaną koncepcję, spójną i dopasowaną do potrzeb przedsiębiorstwa.

 

Masowa wysyłka SMS - dlaczego warto? 

Firmy praktycznie z każdego sektora gospodarki wykorzystują SMSy, jako narzędzie marketingowe. Z jakiego powodu? Jakie są główne zalety, dla których firmy decydują się na skorzystanie z tej prostej i znanej od lat metody przyczyniającej się do zwiększania sprzedaży?

Najważniejszą zaletą jest wysoki open rate. Kampania sms jest również stosunkowo tania w przeciwieństwie do innych form marketingu, a pozwala dotrzeć do sporej grupy docelowej. Ponadto godnym uwagi jest fakt, że smsy umożliwiają komunikację z klientem za pomocą smartfona, czyli przedmiotu, który klient ma cały czas przy sobie.

Przede wszystkim analizując skuteczność kampanii sms należy zauważyć, że smsy mają wysoki wpływ na decyzje zakupowe, a możliwość targetowania wbrew pozorom pozwala zebrać całkiem sporo informacji o kliencie.

Komunikacja z wykorzystaniem sms’ów nie jest tak nachalna, jak inne metody. Potwierdzają to liczne badania opinii publicznej, z których jednoznacznie wynika, że jest to forma tania, znana, ale wciąż aktualna i efektywna. Pod warunkiem, że smsy są dystrybuowane według określonych reguł.

 

Co zrobić, aby kampania SMS była udana? 

SMSy to sposób komunikacji, który pomaga w skróceniu dystansu z odbiorcą. Przede wszystkim należy pamiętać, aby były wysyłane o odpowiedniej porze, zachęcały do zakupu rzeczy, które są potrzebne i operowały zrozumiałym i niezbyt nachalnym językiem.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              





Ostatnie artykuły:


fot. DALL-E



fot. DALL-E



fot. Freepik



fot. DALL-E



fot. DALL-E


Tematy pokrewne:  

tag komunikat firmytag kampania SMS