Porównywarka TotalMoney trafiła pod skrzydła INFOR Biznes

17-11-2009, 12:00

INFOR Biznes objął większościowy pakiet udziałów w spółce Konekt Poland zarządzającej serwisem TotalMoney.pl - internetową porównywarką usług finansowych, ubezpieczeniowych, pakietów TV oraz energii elektrycznej.

Serwis TotalMoney.pl pojawił się na polskim rynku porównywarek internetowych rok temu. Umożliwia internautom samodzielnie i bezpłatne porównanie ponad tysiąca produktów oferowanych przez 50 instytucji finansowych. W czerwcu br. serwis uruchomił także porównywarkę płatnych pakietów telewizji satelitarnej oraz cen energii elektrycznej dla klientów indywidualnych i biznesu. Model biznesowy serwisu opiera się na akwizycji klientów i pośrednictwie w sprzedaży produktów finansowych i usług (m.in. w modelu CPL/CPA).

W ciągu roku projektowi firmy Konekt Poland udało się zgromadzić całkiem spore grono internautów poszukujących opisywanych informacji - TotalMoney odwiedza miesięcznie już ponad 150 tys. real users (wg badania Megapanel z sierpnia 2009 r.). Zasięg serwisu i profil działalności okazał się atrakcyjny dla firmy INFOR Biznes, która obejmując większościowy pakiet udziałów w spółce TotalMoney.pl, realizuje strategię zwiększania zasięgu w internecie w kategorii biznes, prawo, finanse, a także w rozwoju modelu biznesowego.

- Mamy świadomość, że rynek internetowy zmierza w stronę modeli efektywnościowych, ponieważ to one gwarantują przychody, dlatego celem przeprowadzonej przez INFOR Biznes inwestycji było przejęcie spółki o bogatym know-how i profilu zgodnym z naszą strategią biznesową – mówi Dariusz Piekarski, prezes zarządu INFOR Biznes.

Jak wyjaśniają przedstawiciele INFOR Biznes, celem projektu jest wykorzystanie efektu synergii poprzez połączenie zasięgu serwisów INFOR Biznes (gazetaprawna.pl, dziennik.pl, forsal.pl) ze sprawdzonym modelem biznesowym w zakresie akwizycji klientów i pośrednictwa w sprzedaży.

- Na rynku funkcjonuje przynajmniej kilka niezależnych porównywarek cen usług. Zdecydowaliśmy się na współpracę z TotalMoney.pl ze względu na dotychczasowe wyniki tego projektu oraz profesjonalizm i wysokie kompetencje zespołu. Serwis ten zdołał w ciągu roku osiągnąć dużą popularność, ale co najważniejsze ma sprawdzony i perspektywiczny model biznesowy, który można systematycznie rozwijać. Wierzymy, że dzięki tej inwestycji możemy zaoferować użytkownikom nie tylko praktyczny i ceniony kontent, ale także dodatkowe możliwości porównywana i zakupu usług – mówi Rafał Staszkiewicz, dyrektor Biura Inwestycji i Rozwoju INFOR Biznes.

Twórcy TotalMoney liczą, że dzięki INFOR Biznes będą mogli dotrzeć ze swoją ofertą do znacznie szerszego grona użytkowników. Obecnie łączny zasięg serwisów INFOR Biznes w internecie to ponad 2 mln real users (prawie 3,1 mln dla całej grupy INFOR PL i 1,55 mln w samej tylko kategorii biznes, finanse, prawo).


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie

RSS  

RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy