Jeszcze kilka lat temu wyposażanie mieszkania czy domu za pośrednictwem internetu było bardzo mało popularne, jednak w krótkim czasie uległo to dużej zmianie. Obecnie grupa produktów „Dom i Ogród”, w której znajdziemy np. meble czy materiały budowlane, stanowi czwartą pod względem popularności kategorię w porównywarce Ceneo.pl.
Chętnie zaglądamy do internetowych sklepów przy urządzaniu mieszkania – wykańczanie czy remont to niemały wydatek, a kupując online możemy sporo zaoszczędzić.
W lipcu portal Ceneo.pl przeprowadził ankietę wśród użytkowników odwiedzających kategorię „Dom i Ogród”. W badaniu wzięło udział około 1 tys. użytkowników Ceneo. Pytania dotyczyły preferencji zakupowych w obrębie produktów związanych z wyposażeniem wnętrz.
Okazuje się, że ponad 70% spośród ankietowanych w ostatnim czasie przeprowadzało (lub jeszcze przeprowadza) remont w swoim mieszkaniu. Niespełna 30% przepytanych osób w ciągu minionych 12 miesięcy kupiła dom lub mieszkanie.
Ceneo zapytał, czego nie kupimy z kategorii „Dom i Ogród”. Prawie połowa badanych wskazała na delikatesy – zakupy produktów spożywczych w sklepach online budzą w nas najwięcej obaw. Najmniej za to obawiamy się kupna artykułów związanych z wyposażeniem ogrodu – tylko 7% osób wskazało taką odpowiedź.
Zakupy w sieci mają jeszcze tę zaletę, że można w sklepach internetowych znaleźć produkty mniej powszechne i mocno niestandardowe. Przez internet można kupić unikatową serię naczyń czy też meble o nietypowej konstrukcji.
Reklamacje e-zakupów wyglądają tak samo, jak w tradycyjnym sklepie. Sklep internetowy, który w regulaminie zakupów zastrzega, że nie ponosi kosztów związanych z demontażem, transportem i ponownym montażem sprzętu, czyni to bezprawnie, ponieważ pokrycie owych kosztów jest jego powinnością.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|