Przekaz pocztowy Poczty Polskiej można już nadać bez wychodzenia z domu. Firma wprowadziła opcję nadania przekazu przez internet. Dzięki możliwości śledzenia na stronie internetowej PP można w każdym momencie sprawdzić stan realizacji usługi.
Przekaz pocztowy można nadać, wchodząc na stronę www.poczta-polska.pl i klikając w baner "Ekspres Pieniężny". Następnie trzeba wybrać opcję: przekaz pocztowy. System podpowiada nazwy ulic, miejscowości oraz kod pocztowy.
Realizacja przekazu pocztowego rozpoczyna się po wpłynięciu pieniędzy na podane konto Poczty Polskiej. Czas realizacji usługi to 3-4 dni robocze od otrzymania pieniędzy przez Pocztę. Koszt to 5,20 zł +1 % od kwoty przekazu.
Oprócz standardowego dostarczenia przekazu na adres domowy, przekaz pocztowy można też nadać na "poste restante" (na adres wybranej placówki pocztowej) lub do skrytki pocztowej. Można również skorzystać z usługi komplementarnej, czyli z potwierdzenia odbioru. Podobnie jak w tradycyjnym przekazie pocztowym nadawanym w okienku, w przekazie pocztowym elektronicznym można dołączyć korespondencję do 160 znaków.
Dla firm - masowych nadawców - Poczta Polska przygotowała kompleksową obsługę obrotu przekazowego. Firma, która jest zainteresowana nadawaniem przekazów pocztowych za pośrednictwem strony www.poczta-polska.pl, może rejestrować przekazy samodzielnie w serwisie lub wczytywać pliki z danymi. Nadawanie przekazów jest możliwe zarówno po podpisaniu umowy z Pocztą Polską, jak i bez umowy - po poprawnym zalogowaniu się w serwisie.
Inną (oprócz przekazu pocztowego) opcją umożliwiającą przesyłanie pieniędzy poprzez stronę internetową Poczty Polskiej zarówno dla klientów indywidualnych, jak i firm jest Ekspres Pieniężny. W tym przypadku klienci mogą sami wybrać, jak szybko pieniądze dotrą do odbiorcy.
Aktualności
|
Porady
|
Gościnnie
|
Katalog
Bukmacherzy
|
Sprawdź auto
|
Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy
Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.
*
|
|
|
|
|
|