Apple Facebook Google Microsoft badania bezpieczeństwo patronat DI prawa autorskie serwisy społecznościowe smartfony

5 czerwca w LOOKR.TV odbyła się debata podsumowująca pierwsze tygodnie akcji „3000vs3001”, czyli polskiego pojedynku mikroblogowego. Program poprowadził Maciej Budzich, autor bloga Mediafun.

Jacek Gadzinowski (gadzinowski.blip.pl) oraz Mateusz Malicki (msm.blip.pl) odpowiadali na pytania Maćka Budzicha (mediafun.blog.pl) oraz internautów. Podczas debaty dowiedzieć się można było między innymi, co to jest „towarzystwo wzajemnej blipacji”, dlaczego Kominek „rządzi” i jakie motywacje kierują pomysłodawcami akcji.

Przypomnijmy, że Jacek i Mateusz ścigają się o większą liczbę obserwujących na platformie mikroblogowej Blip.pl. Cel, jaki wyznaczyli sobie wspomniani mikroblogerzy, to zebranie, odpowiednio 3000 i 3001 użytkowników w ciągu miesiąca. Akcję rozpoczął Jacek 19 maja br. Do tej pory udało mu się zebrać 461 obserwujących (według TOP99, stan na 8 czerwca br.). Mateusz dołączył do wyścigu 22 maja i zebrał na razie 108 obserwujących go użytkowników Blipa (według TOP99, stan na 8 czerwca br.). Jak widać, osiągnięcie celu - a zostało już tylko 9 dni - nie będzie łatwe.

Tymczasem najpopularniejszym blipowiczem jest znany w polskiej blogosferze "Kominek". Pomimo tego, że dołączył do użytkowników Blipa pod koniec kwietnia br., jego wpisy śledzi już 1244 osoby (według TOP99, stan na 8 czerwca br.). Nie bierze on jednak udziału w opisywanym wyścigu mikroblogerów.

Skrót z debaty:

Kolejna debata zaplanowana została na 19 czerwca. Pytania do kandydatów zbierane są na Blipie pod tagiem #3000vs3001

Polskim mikroblogerom trudno się mierzyć z mikroblogerami z Twittera, najpopularniejszej na świecie platformy tego typu. Tam liczba osób obserwujących najpopularniejszych mikroblogerów przekroczyła niedawno milion. Trzeba jednak pamiętać, że Blip skierowany jest tylko do polskich internautów, których nie dość, że jest znacznie mniej niż w USA, to często nie podążają oni owczym pędem za trendami zza oceanu. W przeciwieństwie do Blipa z Twittera korzystają też dosyć aktywnie najbardziej znane postacie showbiznesu z USA. Poza tym Twitter już dawno stał się platformą, której obce są granice państw.


Aktualności | Porady | Gościnnie | Katalog
Bukmacherzy | Sprawdź auto | Praca
biurowirtualnewarszawa.pl wirtualne biura w Śródmieściu Warszawy


Artykuł może w treści zawierać linki partnerów biznesowych
i afiliacyjne, dzięki którym serwis dostarcza darmowe treści.

              *              

Źródło: Lookr.tv, DI