Picadilla chce wyjść z grami społecznościowymi za granicę

23-02-2012, 21:42

Firma Picadilla, będąca nowym projektem współzałożyciela witryny społecznościowej NK, zamierza przygotowywać gry również dla mniej znanych portali tego typu. Wkrótce za granicą zadebiutuje jej pierwszy tytuł.

Jak zapewnia Łukasz Adziński, który współtworzył serwis NK, ambicją jego firmy jest tworzenie nieprzeciętnych gier społecznościowych. Na razie na koncie Picadilla znajduje się jednak tylko jeden produkt tego typu.

Czytaj także: Facebook przynosi miliardy europejskiej gospodarce

Spółka powstała w listopadzie 2010 roku, a już po czterech miesiącach miała miejsce premiera jej pierwszej gry społecznościowej Świat Mody. Jak łatwo się domyślić, aplikacja trafiła w pierwszej kolejności do użytkowników NK. Warto jednak zauważyć, że to Facebook staje się numerem jeden, jeśli chodzi o gry społecznościowe, również w naszym kraju.

Świat Mody - zrzut ekranu
fot. Picadilla - Świat Mody - zrzut ekranu
Świat Mody był i jest dla nas nieprzeciętnym wyzwaniem. To nasza pierwsza gra i jako taka ma w dużej mierze charakter testowy - przyznaje Łukasz Adziński. Jak jednak zauważa, tego typu projekt był potrzebny, gdyż dostarczył autorom dużo wiedzy na temat kolejnych etapów produkcji, a także samego procesu wdrożenia i użytkowania aplikacji przez graczy.

Picadilla chce, by z jej produktów mogli w przyszłości korzystać również zagraniczni internauci. W planach na pierwszą połowę 2012 mamy przede wszystkim debiut Świata Mody w zagranicznych serwisach społecznościowych, np. w Odnoklassnikach czy Facebooku oraz wypuszczenie kolejnego tytułu - informuje dyrektor wykonawczy Picadilli Grzegorz Porzucek. Jego zdaniem minęły czasy, w których internetowe produkty przygotowuje się tylko dla jednego kraju.

Czytaj także: Brytyjski student w więzieniu za włamanie do Facebooka


Przepisy na coś słodkiego z kremem Nutella
  
znajdź w serwisie


RSS - Wywiad
Wywiad  
RSS - Interwencje
RSS - Porady
Porady  
RSS - Listy
Listy